Porsche 911 міг перетворитися на плагін-гібрид

18:01 01.12.2025
Porsche 911 міг перетворитися на плагін-гібрид

Porsche офіційно окреслила межі електрифікації для легендарної моделі 911: застосована в оновленому поколінні 992.2 система performance hybrid стане максимально можливою формою електрифікації для цієї ікони спортивного автопрому. Рішення про відмову від плагін-гібрида (PHEV) стало результатом ґрунтовного аналізу технічних обмежень платформи та бажання зберегти характер моделі, який формувався понад півстоліття.

Віцепрезидент Porsche з лінійки двохдверних моделей Франк Мозер підтвердив, що ідея 911 у форматі PHEV дійсно розглядалася, але була відхилена. Основна причина - унікальна компоновка 911 із заднім розташуванням двигуна, що залишає мінімум місця для встановлення додаткових компонентів електротрансмісії. Мозер наголосив, що для того, щоб забезпечити навіть 3-4 кілометри руху виключно на електротязі, необхідно було б інтегрувати більшу батарею, електромотор, генератор і всю інфраструктуру зарядки, що неминуче призвело б до збільшення габаритів авто. А це для Porsche 911 неприпустимо.

При цьому інженери неодноразово підкреслювали: розмір і пропорції 911 є частиною її ДНК, а збільшення кузова чи зміна розподілу мас порушили б баланс, за який цю модель цінують професіонали й фанати. Саме з цієї причини компактна 400-вольтова батарея T-Hybrid займає рівно той самий простір, що й попередня 12-вольтова - інженери підбирали її так, щоб не втрутитися в конструкцію та не змістити центру ваги. В результаті був створений гібрид, який за своїми властивостями ближчий до mild-hybrid, проте здатний додати близько 40 кВт додаткової потужності, забезпечуючи новому 911 GTS і Turbo S миттєвішу реакцію та кращу динаміку.

Франк Мозер визнає, що майбутні прориви в акумуляторних технологіях можуть змінити ситуацію. Якщо з'являться твердотільні батареї або нові комірки, які забезпечать ту саму енергоємність при значно меншій масі та об'ємі, Porsche може повернутися до ідеї PHEV-версії для 911. У такому випадку можливості для електрифікації розширяться, не вимагаючи компромісів, які сьогодні порушили б суть моделі.

Цікаво, що ще у 2018 році, під час презентації першої ітерації 992-го покоління, активно обговорювали можливість появи підзаряджуваного 911. Тодішній головний інженер Август Ахлайтнер заявляв, що платформа має «потенціал чисто електричного руху», а досвід гібридних Cayenne, Panamera та гіперкара 918 Spyder може бути застосований і до 911. Проте стратегія Porsche, як видно зараз, змінилася: пріоритетом стало максимально точне збереження ідентичності моделі, а не гонитва за електричним пробігом.

У компанії підтверджують, що наступною чисто електричною двомісною спортивною моделлю стане новий Porsche 718, який дебютує у 2027 році та отримає електропривод без проміжного етапу у вигляді PHEV. Porsche прямо визнає: ключовим викликом для спортивних електромобілів є маса, тому інженери зосереджені на радикальному її зниженні, щоб забезпечити керованість, гідну бренду.


Источник: Drive
Фото: Porsche
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024