Scout Motors розкрила фінальний дизайн своїх машин

23:25 26.11.2025
Scout Motors розкрила фінальний дизайн своїх машин

Американський бренд Scout Motors, який відроджується завдяки участі концерну Volkswagen, фактично вийшов на фінальну пряму перед запуском своїх двох ключових моделей - нового позашляховика та пікапа. Компанія оприлюднила остаточний дизайн обох машин, і він майже повністю повторює ранні концепти, що викликало жвавий інтерес ще на етапі перших тизерів. Як зазначає видання Automotive News, Scout уже завершив кілька поколінь тестових прототипів, що проходили випробування на різних континентах, включно з першою фазою холодових тестів у Швеції. Попереду - новий цикл низькотемпературних випробувань, критично важливих для моделі, яка повинна відповідати очікуванням клієнтів саме у сегменті справжніх позашляховиків.

Віцепрезидент компанії з комерційних операцій Коді Такер підтверджує, що проект «надзвичайно швидко наближається» до фінального серійного вигляду. Інженерні та ходові прототипи вже відпрацювали значний обсяг кілометрів у різних умовах, а це означає, що Scout готує дві моделі, які будуть максимально наближені до образу, який компанія показала на стартових рендерах.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Scout Motors Inc. (@scout_motors)

За словами шеф-дизайнера Криса Бенджаміна, найбільша зміна стосується фірмового дизайну денних ходових вогнів. У концептах вони плавно «входили» у метал крил, формуючи безшовний візуальний ефект, але така конструкція виявилась занадто складною та дорогою для великосерійного виробництва. Замість цього Scout обрав інше рішення - спеціальний декоративний вставний елемент, який збереже задуманий візуальний почерк, але дозволить уникнути надмірних виробничих витрат. Інші зміни в порівнянні з концептами мінімальні, і компанія наполягає, що серійні авто практично повторюють ранні прототипи, що й було початковою метою дизайнерської команди.

Щодо силових установок, бренд дотримується раніше обраної стратегії: Scout запропонує як повністю електричну модифікацію, так і версію з подовженим пробігом - послідовний гібрид (EREV). Саме він стане першою моделлю, яка вийде на ринок. Компанія пояснює цей підхід необхідністю гнучко реагувати на ринковий попит: якщо продажі електромобілів у США не зростуть так швидко, як прогнозували раніше, Scout зможе компенсувати це більшими обсягами гібридної модифікації. Водночас у компанії переконані, що до 2027 року ринок електромобілів знову отримає імпульс до зростання, тому наявність двох силових установок одразу забезпечить бренду стратегічну перевагу.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Scout Motors Inc. (@scout_motors)

Платформа для нових моделей - результат співпраці Volkswagen і Rivian. Rivian забезпечує сучасну електричну архітектуру, яка стала базою для позашляхової конструкції Scout, а за постачання батарей відповідатиме PowerCo - дочірня компанія Volkswagen Group. Такий альянс дозволяє Scout зосередитися на дизайні, ергономіці та позашляхових властивостях, не відволікаючись на розробку фундаментальних елементів електричної техніки з нуля.

На заводі Scout Motors у Південній Кароліні передсерійне виробництво має стартувати наприкінці 2026 року, а перші клієнти отримають свої автомобілі у 2027 році. Це буде ключовим моментом для бренду, який прагне повернути історичне ім'я Scout у новому електричному контексті, але водночас зберегти дух культових моделей

Щодо цін, у Scout зберігають орієнтир - початкова вартість не повинна перевищити позначку 60 000 доларів. Остаточний прайс оголосять ближче до старту виробництва, адже на нього впливатимуть як ринкові умови, так і співвідношення між часткою гібридних та повністю електричних модифікацій у лінійці. У компанії поки що не уточнюють, чи дебютують позашляховик Traveler і пікап Terra одночасно, однак у Scout обіцяють оприлюднити нову порцію інформації вже найближчим часом.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Scout Motors Inc. (@scout_motors)


Источник: Carscoops
Фото: Scout Motors
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024