Nissan буде продавати в Австралії китайський пікап

23:17 26.11.2025
Nissan буде продавати в Австралії китайський пікап

Nissan активно готується до серйозного посилення своїх позицій на австралійському ринку пікапів, який стрімко змінюється під впливом нової хвилі plug-in гібридних моделей. Компанія не обмежиться лише новою Navara: японський бренд уже підтвердив плани привезти до Австралії китайську модель Frontier Pro у гібридній версії PHEV. У Nissan вважають, що однієї дизельної Navara буде недостатньо, аби втримати конкурентоспроможність у сегменті, який буквально вибухає завдяки гібридним новинкам від BYD, GWM, Ford, а також численних китайських виробників, що вже анонсували свої моделі на 2026-2027 роки.

За інформацією Carsales, австралійських дилерів Nissan вже офіційно проінформували: Frontier Pro стане частиною місцевої лінійки починаючи з 2027 року. Модель розроблена у партнерстві з Dongfeng і потребуватиме комплексного переобладнання під праве кермо перед тим, як з'явиться у салонах. Це рішення Nissan ухвалив після того, як нове покоління Navara продемонстрували аудиторії - компанія прагнула швидко дати зрозуміти, що гібридні конкуренти не залишаться без відповіді.

Frontier Pro вже продається у Китаї й привертає увагу технічними характеристиками, що дозволили моделі стати одним із найсерйозніших конкурентів у новому класі PHEV-пікапів. Автомобіль оснащений 1,5-літровим турбомотором і електродвигуном, інтегрованим у трансмісію. Сукупна віддача силової установки становить 402 к.с. і 800 Нм - показники, що ставлять Frontier Pro на один рівень з найпотужнішими представниками сегмента та забезпечують характерну для сучасних гібридів тягу з низів. Запас ходу в режимі чистої електротяги досягає 135 км, що є майже ідентичним тому, що пропонують BYD Shark 6 та GWM Cannon Alpha PHEV.

Крім значної потужності, пікап підтримує функцію Vehicle-to-Load, яка дозволяє живити зовнішні електроприлади від батареї автомобіля. Його буксирувальна здатність сягає 3,5 тонни, що забезпечує повноцінну придатність для комерційного використання або активного відпочинку. Також модель оснащується електромеханічним блокуванням заднього диференціала, що суттєво підсилює прохідність на бездоріжжі. Усі ці параметри роблять Frontier Pro напрочуд цікавим вибором для австралійської аудиторії, яка традиційно любить пікапи, здатні працювати як і у будні, так і у складних умовах активного відпочинку.

Інтер'єр Frontier Pro виконаний у сучасній стилістиці, близькій до рішення від BYD Shark 6, що не дивно з огляду на однакову спрямованість у розвитку сегмента. Всередині встановлено 10-дюймову цифрову панель приладів і великий 14,6-дюймовий екран мультимедійної системи. Двоспицеве кермо, атмосферне підсвічування і передні крісла з опціями підігріву, вентиляції та масажу додають моделі преміальності, яка раніше була рідкістю серед пікапів такого класу. Фактично Frontier Pro пропонує рівень оснащення, близький до легкових моделей середнього й навіть вищого сегмента.

Поява Frontier Pro в Австралії логічно вписується в бізнес-стратегію Nissan, адже компанія визнає, що дизельна Navara потребує «паровозика-компенсатора», який допоможе знизити середній рівень викидів «флоту». Керівник Nissan Oceania Ендрю Гамберстоун ще раніше заявляв, що паралельне існування Navara та Frontier Pro не суперечитиме одна одній, а скоріше розширить пропозицію бренду. За його словами, процес адаптації під праве кермо займає близько шести місяців, і якщо бізнес-кейс підтвердить потенційну вигоду, модель має всі шанси закріпитися у лінійці.

В Австралії Frontier Pro стане частиною дедалі ширшого сегмента plug-in гібридних пікапів, у якому уже домінують BYD Shark 6 та GWM Cannon Alpha. Ford також представив Ranger PHEV, а у 2026-2027 роках свої гібридні трактовки готують Chery та JAC. На цьому фоні прихід китайсько-японського Frontier Pro може стати вагомим кроком для Nissan, який дозволить компанії не лише зберегти частку ринку, але й відповісти на стрімку електрифікацію комерційного та напівкомерційного сегмента.


Источник: Carscoops
Фото: Nissan
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024