Hyundai продала свій завод у Китаї вчетверо дешевше від початкової оцінки

20:36 26.11.2025
Hyundai продала свій завод у Китаї вчетверо дешевше від початкової оцінки

Changan через свою дочірню структуру Deepal Automobile Technology офіційно підтвердив придбання заводу Beijing Hyundai у Чунціні. Придбання відбулося за остаточною ціною 1,62 млрд юанів - це приблизно 228 млн доларів і суттєво нижче початкової вартості, яку виставляли під час попередніх раундів продажу. Попри те, що угода завершена і виробничий майданчик вже перейшов під контроль Deepal, компанія поки не розкриває, які саме моделі планує випускати на нових потужностях і коли конвеєр знову запрацює.

Завод у Чунціні свого часу був п'ятим повноцінним виробничим хабом Hyundai у Китаї. Будівництво стартувало у 2015 році, а вже в серпні 2017-го підприємство вийшло на повноцінну роботу. Потужний заводський комплекс площею 1,87 млн кв. м мав інвестиційну базу у розмірі 7,75 млрд юанів, тобто приблизно 1,09 млрд доларів. Він розраховувався на виробництво до 300 000 автомобілів на рік. Але на тлі стрімкого падіння продажів Hyundai на китайському ринку діяльність підприємства згорнули у грудні 2021 року, після чого майданчик простоював майже чотири роки.

Спроби продати завод здійснювалися неодноразово. Початково актив був виставлений за 3,68 млрд юанів (приблизно 517 млн доларів), але покупця не знайшлося. Після цього стартову ціну знижували - спершу до 2,58 млрд юанів (близько 363 млн доларів), потім до 1,917 млрд (приблизно 270 млн доларів). Лише чергове зниження дозволило знайти покупця: продаж закрили на рівні 1,62 млрд юанів. Формально покупцем стала державна структура Chongqing Liangjiang New Area Yufu Industrial Park Construction Investment Co., Ltd., яка працює під управлінням адміністрації нового району Лянцзян у Чунціні. Уже після переходу активу під державну структуру завод передали Deepal Automobile Technology як новому виробничому оператору.

Наприкінці жовтня Deepal завершив повний ребрендинг майданчика, проте запуск виробництва ще попереду. Для бренду це придбання має стратегічне значення - нині Deepal має два великі заводи в Нанкіні й Пекіні, а підключення чунцінського комплексу суттєво підсилить його виробничий потенціал. У контексті швидкого зростання продажів компанії це виглядає цілком логічно: тільки за жовтень 2024 року бренд реалізував 36 792 автомобілі, а сукупні продажі за січень-жовтень збільшилися на 57,1% у річному вимірі. Особливо успішним став кросовер Deepal S05, який лише у жовтні подолав позначку у 20 000 глобальних продажів.

На тлі результатів придбання великого, хоч і простоюючого виробничого майданчика, дає Deepal додатковий простір для масштабування. Аналітики зазначають, що цей крок добре вписується у тенденцію останніх років, коли китайські виробники електромобілів активно викупають занедбані заводи колишніх спільних підприємств, які були збудовані у період буму іноземних брендів, але втратили актуальність на фоні різкої зміни попиту. Для Changan це також важлива частина довгострокової стратегії: концерн раніше заявляв про намір довести загальні виробничі потужності своїх марок до 5 млн автомобілів на рік, і додавання заводу у Чунціні є черговим кроком до цієї мети.


Источник: CarNewsChina
Фото: BAIC
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024