
Кросовер IM LS9, який у Китаї презентували 12 листопада 2025 року, привернув до себе підвищену увагу не лише заявленим комбінованим запасом ходу до 1 508 км та шестивмісним салоном, а й незвичними опціями, які виробник подає як «лайфстайл-інновації». Саме вони стали причиною палкої дискусії серед потенційних покупців та автомобільних оглядачів. Попри те, що LS9 стартує з ціни 322 800 юанів, близько 44 900 доларів, більшість найдивніших рішень доступні лише як додаткові опції, не входячи до базової комплектації.
Скептики звернули увагу на наявність інтегрованого душу - частини спеціального «outdoor-luxury» пакета, який включає прихований десятилітровий бак для води, з моживістю підігріва, компактну душову лійку та шторку.
Багато хто вважає, що 10 літрів - це недостатній об'єм для реального душу, а додавання у салон автомобіля елементів, що нагадують ванну кімнату, створює непотрібні ускладнення, потенційно зменшує корисний внутрішній простір та збільшує енергоспоживання. Ще частина критиків називає такі рішення просто «рекламними трюками», які відволікають увагу від основного призначення автомобіля - забезпечувати динаміку, комфорт і функціональність у дорозі.
Втім, інша група користувачів, особливо мешканці північних регіонів Китаю та ті, кому доводиться часто перебувати на відкритому повітрі, стверджують, що такі можливості можуть бути не лише реальними, а й необхідними. Вони наголошують, що можливість помити руки чи освіжитися в дорозі - це зручність, яку не варто недооцінювати, особливо під час тривалих подорожей, кемпінгу чи виїздів на природу.
На цьому тлі ще одне нововведення - підлога з графеновим підігрівом - викликає значний інтерес. Графенова система передбачає більш рівномірний розподіл тепла, швидшу реакцію й економніше енергоспоживання порівняно з традиційними методами обігріву салону.
Технічний директор IM Motors, коментуючи хвилю суперечок, наголосив, що, якими б «дитячими» чи навіть «химерними» не здавалися ці рішення з точки зору класичного інженерного підходу, вони засновані на реальних запитах користувачів. Він зауважив, що чимало водіїв у північно-східному Китаї звикли до підігріву підлоги у своїх оселях, і прагнення відтворити подібний рівень комфорту в автомобілі є для них абсолютно природним.
Тому в IM Motors переконані, що такі функції не суперечать сутності кросовера, а, навпаки, розширюють спектр можливих сценаріїв використання LS9, не претендуючи при цьому на роль замінника основних характеристик чи традиційної ролі автомобіля.
Компанія підкреслює, що подібні опції - лише доповнення, доступне тим, хто дійсно відчуває в них потребу. З огляду на позиціонування LS9 як високотехнологічного та далекобійного кросовера з гібридною силовою установкою та 66-кіловатгодинною батареєю, яка забезпечує 402 км «чистого» електричного пробігу, такі можливості мають стати не просто екстравагантним рішенням, а відображенням нової концепції «мобільного комфорту».