KIA показала нову модифікацію фургона PV5

23:00 23.11.2025
KIA показала нову модифікацію фургона PV5

Електричний комерційний автомобіль KIA PV5 отримав важливе розширення лінійки: на виставці Solutrans-2025 у французькому Ліоні корейський виробник представив нову модифікацію - KIA PV5 Chassis Cab, перше повністю електричне шасі компанії, призначене спеціально для надбудов різного типу. Саме на основі цієї версії KIA продемонструвала кілька готових форматів, серед яких повноцінний фудтрак, що одразу привернув увагу відвідувачів. У ролі експонатів також виступили шасі без надбудов і вантажний фургон для продуктів.

Нова модифікація побудована на архітектурі KIA PBV E-GMP.S, яка покликана стати фундаментом для всієї лінійки PBV - Next-Gen Platform Beyond Vehicle. Це стратегія KIA, спрямована на створення сімейства спеціалізованих транспортних засобів для послуг, логістики, мобільності, перевезення пасажирів і комерційних операцій. До цієї лінійки входять компактний міський PV1, середньорозмірний PV5 та великий PV7, який уже представлений у вантажній версії. Саме PV5 став першою моделлю програми, що вийшла на ринок, причому раніше він встиг встановити світовий рекорд Книги рекордів Гіннесса, проїхавши 430,84 милі (693,38 км) на одному заряді, без будь-яких змін у силовій установці, з повним завантаженням майже 800 кг.

Нова платформа Chassis Cab, як і стандартний PV5, має довжину менше п'яти метрів, але при цьому забезпечує вантажопідйомність до 1005 кг і може вміщувати до 8 кубометрів вантажу при високому даху - це характеристики, які дозволяють конкурувати навіть із великими фургонами D-класу. На виставці Solutrans формат Chassis Cab показали не лише як універсальну основу для надбудов, а й як приклад модульності. Фудтрак, який KIA привезла до Ліона, отримав повне офіс-та кухонне оснащення для приготування та продажу стритфуду, що демонструє, як виробник орієнтується на бізнес, мобільні сервіси та сучасні формати міської комерційної мобільності.

KIA не розкрила характеристик електромотора саме для шасі, але, як зазначають у компанії, Chassis Cab використовує ту саму силову установку, що й вантажний фургон або мінівен серії PV5. Йдеться про електродвигун потужністю 163 к.с. і 250 Нм, встановлений на передній осі, якому забезпечують живлення акумулятори на 51,5 кВт-год або 71,2 кВт-год залежно від версії. На старті продажів доступною буде лише базова батарея, тоді як старша з'явиться у 2026 році. Запас ходу залежить від конфігурації надбудови, але KIA вже має офіційні цифри на прикладі PV5 у кузові L2H1: версія з меншою батареєю забезпечує приблизно 297 км WLTP, а з більшою - 416 км.

Саме ці цифри показують, що реальні можливості платформи можуть бути значно ширшими: попередній рекорд PV5 продемонстрував технічний потенціал електровантажівки, довівши, що навіть стандартна силова установка здатна на ефективність, яка перевищує офіційні оцінки. Важливо, що час заряджання PV5 Chassis Cab залишиться таким самим, як у фургона: від 10 до 80% батарея заповнюється приблизно за пів години на зарядній станції потужністю 150 кВт. Пізніше KIA додасть опцію заряджання змінним струмом 22 кВт, що розширить можливості підзарядки в міській інфраструктурі.

Щодо конструкції платформи, KIA підкреслює, що форм-фактор Chassis Cab не поступається за надійністю традиційним дизельним шасі. Новинка оснащена сталевим двокільцевим екзоскелетом, системою захисту від піддомкрачування ззаду та отримала широкий набір систем активної безпеки: інтелектуальний круїз-контроль, асистент утримання смуги та систему розпізнавання обмеження швидкості. Усередині передбачена сучасна мультимедійна система на Android OS, а також усі сервіси, необхідні для роботи комерційного транспорту.

Водночас прем'єра Chassis Cab стала лише частиною ширшого оголошення KIA. Компанія заявила, що запускає комплексну екосистему послуг для управління комерційними електромобілями, куди входить європейська мережа з більш ніж мільйоном зарядних станцій усіх типів, централізована платформа управління автопарками та спеціальний кабінет адміністрування. Такий набір рішень дає змогу компаніям контролювати транспорт, планувати заряджання, оптимізувати витрати та керувати логістикою у реальному часі.

Поки що KIA не розголошує вартість PV5 Chassis Cab, пояснюючи це тим, що ціна значною мірою залежатиме від обраної надбудови та специфічних потреб бізнесу. Утім, уже зараз нова версія електровантажівки демонструє прагнення KIA зайти на ринок комерційного транспорту з абсолютно новим підходом, де практичність, модульність і ефективність поєднуються з сучасним дизайном і технологіями, що раніше були невластиві цьому сегменту.


Источник: Autoevolution
Фото: KIA
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024