Компанія Toyota випустить топову версію Hilux GR Sport

22:20 23.11.2025
Компанія Toyota випустить топову версію Hilux GR Sport

Нове покоління Toyota Hilux нарешті офіційно представили, але в оновленій лінійці відсутня модифікація з розширеною колією - саме такі виконання раніше визначали флагманські версії моделі, включно з Rugged X, Rogue та GR Sport. Незважаючи на це, Toyota вже фактично підтвердила, що «широкий» Hilux все ж повернеться, хоча й на більш пізньому етапі.

Під час прем'єри нового Hilux в Австралії журналісти поцікавилися у головного дизайнера Toyota Australia Ніка Хогіоса можливістю появи ширококолійної модифікації. Він прямо не підтвердив, але й не заперечив цю перспективу, зазначивши, що це питання майбутнього і що модель «може стати лише кращою», адже Toyota постійно вдосконалює свій продукт. Своєю чергою, віцепрезидент із продажів та маркетингу Toyota Australia Шон Хенлі додав: «Не зараз. Але ніколи не знаєш, що може статися. GR - важлива частина нашого бренду». Така відповідь фактично вказує на те, що Hilux GR Sport наступного покоління розробляється, хоча конкретні строки не оголошуються.

Поки найвищою за оснащенням версією нового Hilux залишається Rugged X. Вона зберігає стандартну підвіску та дизельний силовий агрегат, але отримує серйозний позашляховий пакет - сталевий силовий передній бампер, інтегровану світлову балку, шноркель, захист елементів кузова. Саме Rugged X поки є найближчим до того, яким міг би бути попередній GR Sport, але без спортивних та шасійних доопрацювань.

Водночас у Таїланді компанія вже показала декілька модифікованих Hilux, зокрема обладнані пакетами GR Parts. Це може свідчити, що підрозділ Gazoo Racing активно працює над майбутнім «зарядженим» Hilux, тестуючи окремі елементи та готуючи основу для повноцінної «гарячої» версії.

Попереднє покоління Hilux пропонувалося у кількох варіаціях GR Sport залежно від ринку. Найпродуктивніша модифікація з'явилася у 2023 році - вона отримала перероблені бампери, збільшені колісні арки, посилену та підняту підвіску, а також модернізований 2,8-літровий турбодизель, який розвивав 221 к.с. Такий Hilux не конкурував напряму з високопродуктивним Ford Ranger Raptor, але успішно займав нішу потужних позашляхових пікапів, змагаючись із такими моделями, як Nissan Navara Warrior.

У поточному поколінні всі комплектації Hilux поки мають однакову ширину колії, що відрізняється від попередника, де широкий формат застосовувався до топових варіантів. Саме тому поява нового GR Sport або ширококолійної модифікації матиме велике значення для бренду і дозволить Hilux знову запропонувати клієнтам не лише утилітарні, а й спортивно-позашляхові конфігурації.

Поки Toyota працює над розширенням гами, незалежні художники вже пропонують своє бачення. За мотивами нової генерації Hilux дизайнер Theophilus Chin створив серію візуалізацій GR Sport. У цих рендерах він поєднав світлотехніку нового Hilux зі стилістикою попередніх GR-модифікацій, розширеними крилами, масивними бамперами та збільшеною нижньою захисною частиною. Навіть у віртуальному виконанні такий пікап виглядає майже готовим до виробництва, а з огляду на історію Hilux та заяви менеджменту Toyota - подібна серійна версія здається більш ніж реальною.


Источник: Carscoops
Фото: Theottle
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024