
Оновлений Volvo XC90 2026 модельного року офіційно представили на автосалоні в Гуанчжоу, де шведський бренд презентував флагманський бензиновий та гібридний кросовер одразу у кількох виконаннях. Новинка отримала п'ять комплектацій: одну B5 та по дві версії B6 і T8. Діапазон цін становить від 450 до 650 тис. юанів, що еквівалентно приблизно $62 000 - $90 000, залежно від конфігурації та обладнання.
Модель XC90 2026 року зберегла свій упізнаваний скандинавський мінімалістичний стиль, проте отримала кілька важливих оновлень у зовнішності. Повністю перероблена решітка радіатора тепер виглядає сучасніше й масивніше, а фірмові світлодіодні фари «Молот Тора» інтегрували в єдину композицію з передньою решіткою. Більш виразними стали й декоративні елементи переднього бампера, включно з оновленими повітрозабірниками. У профілі автомобіль зберіг звичні пропорції, проте виробник додав багатолінійне оздоблення порогів і підкреслив характерну вольвівську строгість. Корма, як і раніше, виділяється вертикальними ліхтарями у стилі «Сокири вікінга», але виробник оновив світлову графіку та збільшив яскравість нічного підсвічування.
Габарити XC90 залишилися незмінними: довжина становить 4953 мм, ширина - 1958 мм, висота - 1776 мм (у деяких версіях 1772 мм), а колісна база сягає 2984 мм. У Китаї XC90 пропонують із трьома варіантами компоновки салону - п'яти-, шести- та семимісною. При цьому у комплектаціях B6 шести- та семимісні версії вперше мають однакову ціну, що виробник називає гнучкішим підходом до вибору конфігурації.
Салон моделі виконано у фірмовому стилі мінімалізму, який давно став ознакою Volvo. У центрі встановлено вертикальний 11,2-дюймовий дисплей мультимедійної системи, що працює на базі голосового управління з постійною активацією. Цифрова приборна панель доповнює сучасну архітектуру передньої частини салону, а триспицеве кермо та оздоблення натуральною шкірою підкреслюють преміальні акценти інтер'єру. Для топових версій доступні кришталева ручка перемикання передач Orrefors, аудіосистема Bowers & Wilkins і високоякісні матеріали обшивки панелі приладів.
Безпека стала одним із ключових напрямків модернізації XC90 2026 року. У моделі залишили силовий каркас із борованої сталі, посилений 2,4-метровими суцільними поздовжніми елементами даху та технологією SPOC, яка розсіює енергію удару в разі фронтального зіткнення. Оновлена система безпеки City Safety отримала розширений функціонал, а комплекс Pilot Assist L2 тепер працює впевненіше, пропонуючи адаптивний круїз-контроль і центрування в смузі на повному швидкісному діапазоні. Volvo наголошує, що XC90 2026 пройшов низку тестів, включно з ударним випробуванням на швидкості 64 км/год проти 2,6-тонного об'єкта, що втричі перевищує мінімальні галузеві норми.
Силова лінійка моделі включає три варіанти. Версії B5 і B6 є «м'якими» гібридами на базі 2,0-літрового бензинового двигуна, де потужність становить відповідно 250 і 300 к.с. Обидві оснащені 48-вольтовою системою, 8-ступенчастим автоматом та повним приводом. Третій варіант - Volvo XC90 T8 - це повноцінний плагін-гібрид, який комбінує 2,0-літровий двигун і електромотор із сумарною потужністю 455 к.с. Така версія розганяється до 100 км/год за 5,4 секунди, здатна проїхати 84 км у повністю електричному режимі та має загальний запас ходу близько 1329 км.
Volvo підтверджує, що навіть у змішаному циклі T8 залишається одним із найефективніших гібридів у класі завдяки великому акумулятору та оптимізованому алгоритму роботи силової системи.
Окрім XC90, на автосалоні також презентували новий Volvo XC70 - першу модель бренду, створену на SMA Super Hybrid Architecture і оснащену високопродуктивною гібридною системою «чотири мотори - повний привод». У топових версіях її потужність досягає 340 кВт, а розгін відбувається за 5,28 секунди. Автомобіль оснащений акумулятором на 39,6 кВт-год, дає понад 200 км пробігу на електротязі та пропонує загальний запас ходу понад 1200 км. При цьому XC70 зберігає фірмові безпекові стандарти Volvo, використовуючи боровану сталь, нове оздоблення Nordico та триекранну мультимедійну систему з центральним 15,4-дюймовим дисплеєм, 12,3-дюймовою панеллю приладів і величезним 92-дюймовим AR-HUD.