Renault Trucks представляє Master для будівельників

21:12 22.11.2025
Renault Trucks представляє Master для будівельників

Renault Trucks розширює лінійку легких комерційних автомобілів моделями Master Propulsion та Master Red Edition Offroad, призначеними для складних умов експлуатації, у тому числі будівельників.

Master Propulsion оснащується заднім приводом, який підвищує стійкість та збільшує повну масу автомобіля до 4,5 т. Радіус повороту 14,9 м полегшує маневрування на вузьких будівельних майданчиках чи міських умовах.

Версія фургона пропонує об'єм завантаження до 17 м куб. Доступні версії повною масою 3,5 або 4,5 т з одинарними задніми колесами для далеких перевезень або здвоєними, що забезпечують підвищене тягове зусилля.

Варіант шасі з кабіною, доступний виключно зі здвоєними колесами, забезпечує відмінну стійкість навіть при максимальному навантаженні. На ньому можливо встановити різні типів кузовів - від самоскида до рефрижераторного або промтоварного фургону до 22 м куб.). Версія L3 підходить для будівельників та майстрів. А довгобазна версія (L4) з бортовою платформою буде оптимальна для транспортування будівельних риштувань. Доступна тримісна кабіна або екіпажна, що вміщає до семи осіб

В якості опції Master Propulsion може бути оснащений коробкою відбору потужності (PTO), що забезпечує пряме підключення до допоміжного обладнання, як-от холодильна установка або генератор. Блокування заднього диференціала покращує зчеплення при їзді по бруду чи снігу.

Нарешті, для найскладніших умов експлуатації можна замовити пакет Construction+, який включає підресорене сидіння водія, сталевий захист двигуна, поручні та міцніші матеріали салону.

Друга нова модель - Master Red Edition Offroad оснащується переднім приводом та призначена для легких будівельних робіт. Вона пропонується у варіантах фургон, а також як шасі з кабіною, у тому числі екіпажною.

У стандартну комплектацію входить посилена задня підвіска. Збільшений дорожній просвіт у задній частині на 50 мм, а також передня підвіска із збільшеним ходом (опція) покращує прохідність на нерівностях.

Автомобіль стандартно оснащується механічною коробкою, а за доплату і 9-ступеневим автоматом. Також доступна повністю електрична версія для роботи на будівельних майданчиках із нульовим рівнем викидів.

Наявні спеціальні захисні елементи: сталевий піддон двигуна, передні та задні бризковики, захисні арки коліс та металевий поручень з боку водія. У салоні застосовується легкомийна оббивка зі штучної шкіри та гумові килимки. Відомий дизайн підкреслюється чорними сталевими дисками та відповідним оздобленням.


Источник: Авто Центр
Фото: Renault Trucks
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024