
Відповідно до постанови КМУ від 7 вересня 1998 року №1388, державна реєстрація, перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів здійснюється на підставі заяви власника, поданої особисто або через уповноваженого представника, який підтверджує свої повноваження відповідними документами.
Документи, що підтверджують повноваження представника різняться для фізичних та юридичних осіб.
Для фізичних осіб повноваження представника встановлюються нотаріально посвідченою довіреністю. Такий документ підтверджує право уповноваженої особи діяти від імені власника при отриманні послуг у сервісних центрах МВС.
Довіреність використовується для:
Для юридичних осіб - видана юридичною особою довіреність.
Юридичні особи повинні підтверджувати повноваження представника організаційно-розпорядчим документом щодо проведення реєстрації, перереєстрації або зняття з обліку транспортних засобів та довіреністю, виданою юридичною особою. Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами.
Законодавством нормативно не затверджено вичерпного переліку організаційно-розпорядчих документів, але на практиці до них належать:
Ці документи підтверджують правосуб'єктність підприємства та повноваження особи, яка подає заяву і отримує послугу.
Окрім підтвердження повноважень, під час реєстраційних дій уповноважений представник має надати документи, що підтверджують:
Правильне оформлення документів забезпечує уникнення помилок і коректне надання адміністративних послуг у сервісних центрах МВС.
Головний сервісний центр МВС радить: