
Китайський електричний магістральний тягач Windrose R700 отримав європейське схвалення для продажу. Щоправда, шлях до цього був не з легких.
Процедура європейської омологації вимагала подання 43 документів з випробувань, експертиз та досліджень, на підготовку яких затрачено 44 місяці. Тепер все це, як пише 40ton.net, позаду.
Це означає повний доступ до європейського ринку, без будь-яких обмежень. Таким чином дуже схожий на презентовану ще у 2017 році американську Tesla Semi, китайська вантажівка Windrose R700 (Роза вітрів) вже до Різдва може стати приємним подарунком перевізникам країн Євросоюзу. Звісно, не безплатно.
R700 може бути налаштований з чотирма електродвигунами, що забезпечують пікову потужність 1040 кВт та крутний момент 2200 Нм. Такий потенціал дуже добре підходить навіть до гірської та високогірної місцевості.
Завдяки провідному в галузі коефіцієнта опору 0,2755 та легкій конструкції кузова, він досягає економії енергії на 30-50% порівняно з аналогічними продуктами, значно підвищуючи як екологічну, так і економічну ефективність.
Windrose з силовим потенціалом 1061 к.с. має запас ходу 675 км та потенціал зарядки 745 кВт. Він отримав універсальний порт зарядки з дублювальними системами.
Порт праворуч підтримує роз'єм CCS та потужність до 372 кВт. Ліворуч буде додано два порти: один з роз'ємом CCS потужністю 372 кВт, а інший - з роз'ємом MCS потужністю 745 кВт.
Використовуючи електричну архітектуру 800 В, для зарядки батареї Windrose R700 з 20 до 80 відсотків потрібно буде всього 38 хвилин.
Вихідна потужність двигуна у стандартному режимі становить 694 кінські сили, а пікова потужність досягає згаданих вище 1061 кінської сили.
У планах Windrose суттєво змінити ситуацію на європейському ринку важких акумуляторних автомобілів. Компанія збирається не тільки продавати, але й збирати свої магістральні тягачі у Європі.
На заводі у Бельгії, поблизу Антверпена, збиратимуться готові компоненти, імпортовані з Китаю. Щоправда, до введення в дію того підприємства автомобілі завозитимуть клієнтам з Піднебесної.
Зваблювати клієнтів китайський виробник планує за класичною схемою - привабливим цінником. На європейському ринку Windrose R700 коштуватиме близько 250 000 євро. Звісно, що дорого.
Щоправда, це в середньому на добрих 50 000 євро дешевше від автомобілів конкурентів, що європейських перевізників привабить, але не дуже сподобається провідним виробникам акумуляторних машин зі Швеції та Німеччини.