Новий електричний кросовер BMW iX3 подолав понад 1000 км без підзарядки

21:51 20.11.2025
Новий електричний кросовер BMW iX3 подолав понад 1000 км без підзарядки

Новий електричний кросовер BMW iX3, який стане на ринку США першою моделлю нового покоління електромобілів бренду у рамках філософії Neue Klasse, вже продемонстрував можливості, що виходять далеко за межі офіційних характеристик. Під час спеціального пробігу, організованого командою BMW, електричний SUV проїхав понад 1000 км без зупинок для заряджання і навіть після прибуття до кінцевої точки залишився з рівнем заряду, якого вистачало ще приблизно на 20 км. Це стало одним із найбільш показових прикладів того, як суттєво змінилися можливості сучасних електромобілів завдяки новим технічним рішенням.

BMW iX3 2026 року став першим серійним автомобілем, створеним на абсолютно новій електричній платформі Gen6, яка належить до сімейства Neue Klasse. У BMW наголошують, що ця архітектура забезпечує до 30% більше запасу ходу та ще швидше заряджання порівняно з існуючими моделями марки. Щоб підтвердити заявлені можливості, команда інженерів вирушила у тестовий заїзд з угорського Дебрецена, де виробляється новий iX3, до Мюнхена. Маршрут пролягав через Відень, і під час поїздки команда намагалася витрачати якомога менше енергії: уникала автомагістралей і відмовлялася від кондиціонера, опалення та радіо, особливо після того, як у столиці Австрії залишалося лише 53% заряду батареї.

Попри такі умови, коли автомобіль прибув до BMW Welt у Мюнхені, загальна дистанція склала 1007,7 км. Це стало прямим свідченням того, що нові технології BMW не просто забезпечують високі теоретичні показники, а й дозволяють долати рекордні відстані у реальних умовах. Хоч офіційно заявлений запас ходу BMW iX3 становить приблизно 800 км за WLTP, фактичний результат виявився значно вищим. На ринку США модель очікується з офіційним запасом ходу близько 640 км за циклом EPA, що також є дуже високим показником для середньорозмірного електричного кросовера.

Серед ключових технічних особливостей нової платформи - 800-вольтова електрична система, яка дозволяє iX3 заряджатися зі швидкістю до 400 кВт. Під час одного з демонстраційних заряджань кросовер навіть зафіксував пікову потужність у 404 кВт, що на сьогодні є рівнем, доступним лише найсучаснішим електромобілям.

Новий BMW iX3 вироблятимуть на заводі у Дебрецені, і саме ця локація стане основною для випуску моделей Neue Klasse. Початок постачань до Європи запланований на початок 2026 року, а влітку того ж року кросовер дістанеться і ринку США. Окремо BMW підготує спеціальну версію для Китаю, яку збиратимуть на підприємстві у Шеньяні.

Першим на ринку США з'явиться BMW iX3 50 xDrive, який уже представлений у Німеччині за ціною від 68 900 євро, що еквівалентно приблизно 81 000 доларів США. У США базова версія очікується з ціною близько 60 000 доларів, проте офіційна сертифікація EPA ще попереду. На початку 2027 року до модельної лінійки додадуть iX3 40 sDrive та iX3 40 xDrive, які стануть більш доступними варіантами з орієнтовною ціною менше 55 000 доларів і запасом ходу трохи більше ніж 480 км. BMW позиціонує ці модифікації як важливу складову розширення сімейства Neue Klasse, адже вони дозволять збільшити охоплення ринку та зробити електромобілі бренду доступнішими для ширшої аудиторії.


Источник: Electrek
Фото: BMW
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024