Mazda запатентувала назву «Mazda3e»

23:33 16.11.2025
Mazda запатентувала назву «Mazda3e»

Mazda поки не визначила остаточну долю моделі 3, проте компанія зареєструвала торговельну марку Mazda3e в кількох регіонах - у Великій Британії, в ЄС та в Австралії, що підсилює припущення про майбутній ребрендинг або про те, що наступне покоління компактного седана/хетчбека може бути пов'язане з продуктами китайського альянсу. З технічними деталями ще обережно, але експерти припускають, що Mazda може піти тим самим шляхом, що й у випадку з моделлю Mazda 6e (на базі китайської платформи Deepal), і для Mazda3e донором може стати седан Deepal L06, аналогічно до того, як Mazda EZ-6 побудована на платформі Deepal SL03.

Якщо Mazda дійсно обере стратегію, схожу на 6e, то очікується, що Mazda3e запропонують щонайменше в двох варіантах: як гібрид з подовженим електричним пробігом (EREV - range-extended hybrid) і як повністю електричний автомобіль. У разі використання архітектури Deepal L06 гібридна модифікація поєднуватиме 97-сильний атмосферний мотор об'ємом 1,5 л із тяговою батареєю ємністю 28,39 кВт-год і електромотором на задній осі потужністю 190 кВт (253-255 к.с.), що дає змогу проїжджати близько 180 км у чисто електричному режимі за циклом WLTP та демонструє вражаючу економічність у комбінованому режимі. Повністю електрична версія, якщо Mazda запозичить техніку Deepal, отримає один електромотор на задній осі потужністю приблизно 268 к.с. та матиме на вибір два акумуляторні блоки - на 56 кВт-год та на 69 кВт-год; за заявами розробників донорської платформи, більша батарея здатна забезпечувати дуже значний запас ходу, що в окремих оцінках сягає екстремальних значень (у матеріалі згадано про еквівалентні показники до 670 км, хоч це залежатиме від конкретного циклу вимірювання і версії для європейського ринку).

Внутрішній простір Mazdа3e при використанні L06 має стати значно просторішим: донорська платформа L06 вимірюється довжиною близько 4 830 мм, що робить новий седан помітно довшим за нинішню Mazda3 й фактично наближає його до колишньої Mazda6 за габаритами. Це вирішує, як зазначають автори статті, одну з головних критик нинішньої «трики» - тісний простір для пасажирів заднього ряду, і дозволяє перемістити модель у більш «дорослий» сегмент, де покупці очікують додаткового комфорту, технологій та приємнішого простору в салоні.

З точки зору інтер'єру Mazda3e, якщо вона отримає «китайську» електронну начинку, очікується більш преміальне оформлення і «all-screens» підхід, який вже видно в оновлених Mazda CX-5 та EZ-60: широкі екрани, AR-HUD нового покоління (в матеріалі згадується 50-дюймовий AR-HUD), сучасний автомобільний процесор з техпроцесом 3 нм для обробки мультимедіа та допоміжних систем, а також поліпшені системи допомоги водієві рівня Level-2+, які виграють від застосування LiDAR як штатного обладнання. Така електронна архітектура дозволить реалізувати багатоступеневу персоналізацію інтерфейсів і просунуті можливості «інтелектуального» помічника, але остаточний вигляд і функціонал залежатимуть від того, наскільки глибоко Mazda адаптує «донорські» рішення під власну філософію дизайну Kodo та стандарти якості для європейських і австралійських ринків.

Стилістично Mazda3e, на думку аналітиків, може зберегти філософію Kodo, але з елементами, запозиченими від Mazda6e: підсвічена передня панель, багаторівнева оптика, напівзаподрядні дверні ручки та купеподібна лінія даху. На даху, ймовірно, передбачено місце для LiDAR-блоку, а ззаду модель може отримати дифузор і суцільну світлодіодну смугу, що відповідає сучасним трендам у сегменті преміальної електромобільної серії.

Варто зазначити, що наразі Mazda офіційно не підтвердила, чи отримає Mazda3 продовження у вигляді власної розробки або ж виробник обере шлях співпраці з Changan/Deepal для створення Mazda3e. Якщо рішення буде на користь співпраці з китайським партнером, це означатиме, що для деяких регіонів - зокрема Європи та Азійсько-тихоокеанського регіону - нова «трійка» може постати у вигляді електрифікованого седана середнього розміру, який конкуруватиме із такими моделями, як Hyundai Ioniq 6 або BYD Seal. Водночас для ринків Північної Америки подібна стратегія може означати, що класичний «Zoom-Zoom» Mazda3 у його традиційному вигляді може більше не з'явитися.


Источник: Carscoops
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024