Компанія Xiaomi готує електрокар до Європи

23:28 08.11.2025
Компанія Xiaomi готує електрокар до Європи

Президент і партнер Xiaomi Group Лу Вейбін провів дводенний тест-драйв флагманського електромобіля Xiaomi SU7 Ultra на німецьких автобанах. Цей заїзд став частиною підготовки компанії до виходу на ринки країн Європи, який заплановано на 2027 рік. Саме під час таких поїздок Xiaomi перевіряє поведінку автомобіля не лише в лабораторних чи полігонних умовах, а й у реальних дорожніх ситуаціях, включно з різною якістю дорожнього покриття, трафіком та швидкісними режимами без обмеження.

Маршрут Лу Вейбіна пролягав за двома напрямками: спочатку від Берліна до Гамбурга, а згодом від Гамбурга до Франкфурта. Загальна дистанція склала близько 800 км. Він відзначив, що для нього це був перший досвід руху на автобані, де на деяких ділянках швидкість не обмежується. За його словами, SU7 Ultra впевнено тримав курс під час розгону до 260 км/год. Автомобіль зберігав стабільність та передбачуваність керування, що особливо важливо для сегмента високопродуктивних електромобілів, де значення мають не лише розгінні показники, але й поведінка машини на великій швидкості.

Ще один важливий аспект поїздки стосувався оцінки інфраструктури. Лу Вейбін повідомив, що мережа громадських зарядних станцій у Німеччині виявилася достатньо розгалуженою та зручною. Під час зупинок на зарядку увагу до автомобіля привертали випадкові перехожі та автомобілісти, причому дехто впізнавав модель за назвою, що може свідчити про поступове зростання впізнаваності бренду Xiaomi як виробника електромобілів у Європі, навіть до офіційного старту продажів.

Xiaomi SU7 Ultra комплектується тяговою батареєю CATL Qilin II ємністю 93,7 кВт-год з робочою напругою 897 В. У сертифікаційному циклі CLTC запас ходу сягає 630 км. Окремої уваги заслуговують динамічні характеристики: електромобіль прискорюється до 100 км/год за 1,98 секунди та здатний розвинути максимальну швидкість до 350 км/год. При цьому SU7 Ultra вже пройшов дорожні випробування в Мюнхені та на трасі Нюрбургринг, де перевірялась витривалість силової установки та налаштування підвіски під активне водіння. Саме такі тести дозволяють адаптувати електромобіль до вимог ринків, на які бренд планує виходити.

Лу Вейбін також нагадав, що автомобільний підрозділ Xiaomi наразі перебуває на етапі активного розвитку і поки що залишається збитковим, хоча компанія вже суттєво скорочує операційні витрати. Загальний обсяг інвестицій у напрямок електромобілів перевищив 30 млрд юанів, але керівництво очікує, що у другій половині 2026 року підрозділ зможе вийти на операційний прибуток. Це має стати ключовою умовою перед офіційним виходом на ринки Європи у 2027 році.

Цікаво, що перші офіційні європейські дорожні випробування SU7 Ultra розпочалися ще влітку 2025 року. Тоді серійний автомобіль був зареєстрований у Мюнхені з номерними знаками, що символічно поєднували символ міста і бренду. Цей крок фактично відкрив період офіційної валідизації моделі на дорогах ЄС, без якої неможливий наступний етап - сертифікація для продажу.


Источник: CarNewsChina
Фото: Weibo
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024