Компанія Heritage Customs створила пікап на базі Defender

23:47 04.11.2025
Компанія Heritage Customs створила пікап на базі Defender

Land Rover офіційно відмовився від ідеї створювати пікап на базі Defender, але нідерландська компанія Heritage Customs вирішила не чекати. Вона представила перший у світі пікап Defender, створений на базі версії Defender 130. Проте, як виявилося, його головна проблема - розмір вантажного відсіку.

Компанія раніше вже показувала рендери проєкту, але тепер представила повноцінний автомобіль, зазначає Carscoops. Пікап зберіг упізнаваний стиль Land Rover, зібраний так акуратно, що з першого погляду здається заводським. Проте варто лише кинути оком на задню частину, і стає зрозуміло: практичність тут принесена в жертву стилю.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Heritage Customs (@heritage_customs)

Довжина кузова складає всього 1000 мм, а ширина - 1400 мм. Це робить вантажний відсік радше декоративним елементом, ніж реальним інструментом для перевезень. Усе через конструкцію Defender 130: його задні колеса розташовані занадто попереду, щоб залишити достатньо місця для повноцінного кузова.

Heritage Customs створила свій пікап на модифікації Defender 130 з двигуном V8. На відміну від класичних моделей, цифра «130» тепер не означає довжину колісної бази, а лише позначає версію з подовженим кузовом. При цьому колісна база 130-ї версії не відрізняється від Defender 110 - обидві мають 3020 мм. Усе подовження припадає на задній звис, що й дало можливість додати третій ряд сидінь, але унеможливило створення простого пікапа.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Heritage Customs (@heritage_customs)

Для порівняння, конкурент - Ineos Grenadier Quartermaster - має подовжену колісну базу до 3225 мм, що дозволило створити повноцінний кузов. Саме тому Land Rover, очевидно, і не ризикнув розробляти пікап самостійно. Heritage вже приймає замовлення на виробництво обмеженої серії таких автомобілів.

Ціна починається від 65 000 євро, до яких додається вартість самого Defender 130 і тримісячний цикл перероблення. Це означає, що покупець отримає ексклюзивну, але не дешеву і далеко не практичну машину - радше іміджевий артоб'єкт, ніж утилітарний позашляховик.

Для тих, хто хоче більш сучасного вигляду, дочірній бренд Heritage - Urban Automotive, вже готує власну інтерпретацію пікапа Defender. Її покажуть на Фестивалі швидкості у Гудвуді 2026 року, і, судячи з перших рендерів, вона отримає агресивніший дизайн і ще більше уваги до деталей.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Heritage Customs (@heritage_customs)


Источник: 24tv.ua
Фото: Heritage Customs
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024