
Китайський ринок електромобілів продовжує стрімко розвиватися, і черговим підтвердженням цього стала нова модель Shangjie H5 (також відома як Saic H5), що вже встигла перетворитися на справжній бестселер. За офіційними даними HarmonyOS Intelligent Mobility, менш ніж за півтора місяця після запуску виробник зміг поставити понад 10 000 автомобілів, а виробничі потужності компанії стабільно зростають, щоб задовольнити попит.
Shangjie H5, який дебютував 23 вересня, є наразі найдоступнішою моделлю під брендом HarmonyOS Intelligent Mobility - спільного проєкту Huawei та автовиробника Seres. На старті продажів клієнтам запропонували шість версій кросовера: чотири повністю електричні модифікації (PEV) та дві версії з розширеним запасом ходу (EREV). Саме ця гнучкість і поєднання технологій стали однією з причин вражаючого комерційного успіху: лише за одну годину після початку прийому замовлень кількість підтверджених заявок перевищила 10 000.
Ціни на Shangjie H5 варіюються від 15,98 до 19,98 тис. юанів для гібридних версій (приблизно 22 400 - 25 200 доларів США) та від 16,58 до 19,98 тис. юанів (приблизно 23 000 - 28 000 доларів) для повністю електричних. До 1 грудня виробник також пропонує низку спеціальних пільг, зокрема бонуси на суму до 43 588 юанів і компенсацію податку на купівлю автомобіля до 9000 юанів.
За своїми габаритами Shangjie H5 належить до середньорозмірного сегмента B-SUV: його довжина становить 4780 мм, ширина - 1910 мм, висота - 1657-1664 мм, а колісна база - 2840 мм. Виробник підкреслює, що попри формально середній клас, простір у салоні за відчуттями відповідає рівню преміальних кросоверів класу C - таких як моделі Mercedes-Benz або Audi. Простір для пасажирів у салоні сягає 1908 мм, а задні сидіння мають однаковий рівень комфорту для всіх трьох пасажирів. Центральне сидіння має площу подушки 1415 см2, а спинки задніх крісел можна регулювати під кутами 27 і 32 градуси.
Багажне відділення об'ємом 601 літр вирізняється практичністю - під його підлогою є додатковий відсік для зберігання. Якщо скласти другий ряд сидінь, утворюється простір об'ємом до 1837 літрів, що дозволяє перетворити салон на своєрідну «кімнату на колесах» розміром 1,3x1,9 метра. Попереду також є додатковий багажник на 124 літри, куди без проблем поміщається 20-дюймова валіза. Його можна відкрити подвійним натисканням кнопки.
Інтер'єр автомобіля оснащений фірмовою системою HarmonyOS Smart Cockpit, яка забезпечує високу інтеграцію з цифровими сервісами Huawei. У топових версіях встановлені лідар і система допомоги водію Huawei ADS 4, що забезпечує напівавтономне керування четвертого рівня, а також інноваційне цифрове шасі HUAWEI XMOTION, яке покращує плавність руху та стабільність на дорозі.
У версіях з розширеним запасом ходу (EREV) використовується батарея ємністю 32,6 кВт-год, яка забезпечує до 235 км чисто електричного пробігу, а загальний запас ходу за циклом CLTC сягає 1350-1360 км. Середня витрата пального становить лише 4,44 літра на 100 км. Повністю електричні варіанти (PEV) отримали батареї на 64,6 або 80 кВт-год із запасом ходу відповідно 535 км і 655 км за тим же циклом. Середня витрата електроенергії становить 13,4 кВт-год на 100 км, що є одним із найкращих показників у класі.