
Renault готується зробити гучний крок у розвитку своїх електромобілів, і цей крок може докорінно змінити майбутнє таких моделей, як Megane та Scenic. Попри те, що французький виробник ще донедавна наполягав, що Megane більше ніколи не отримає двигуна внутрішнього згоряння, нині компанія серйозно розглядає можливість повернення бензинового агрегату - але вже не як основного джерела руху, а як частини системи розширеного запасу ходу (EREV, Extended Range Electric Vehicle).
За інформацією французьких ЗМІ, Renault прагне конкурувати з китайськими моделями на кшталт Leapmotor C10, які активно впроваджують подібну технологію. Для цього бренд планує використати рішення, створене у межах спільного підприємства HORSE, заснованого Renault і китайською Geely. Саме HORSE розробила нову силову установку під індексом C15 - компактний гібридний модуль, який поєднує в собі 1,5-літровий бензиновий двигун, генератор, інвертор та систему охолодження в одному блоці. Його можна встановити як у передній частині автомобіля, так і під капотом без серйозних змін конструкції, що робить рішення максимально універсальним.
Суть концепції полягає в тому, що двигун внутрішнього згоряння не передає потужність безпосередньо на колеса - він працює лише як генератор, який підзаряджає батарею та забезпечує стабільну подачу енергії до електродвигуна. Завдяки цьому Megane EREV і Scenic EREV отримають запас ходу від 800 до 900 км, що майже вдвічі перевищує можливості нинішніх версій Megane E-Tech Electric. Для багатьох потенційних покупців, особливо в Європі, де інфраструктура зарядних станцій досі нерівномірна, це може стати вирішальним аргументом на користь вибору цих моделей.
Першою моделлю, яка отримає нову технологію EREV, стане оновлена версія Renault Megane E-Tech зразка 2026 року. Про це свідчать шпигунські знімки, зроблені під час зимових тестів у суворих кліматичних умовах. На фотографіях зафіксовано два прототипи - один із кузовом нинішнього покоління, а другий частково закритий камуфляжем. Обидва проходили випробування при температурах до мінус 20 градусів, що дозволяє оцінити роботу системи в екстремальних умовах. Випробування при такому холоді - нетипова практика для повністю електричних моделей, що лише підтверджує тестування нового гібридного вузла.
На знімках добре видно конструкційні особливості автомобіля - під днищем розташовано великий акумуляторний блок, без помітних ознак вихлопної системи, що підтверджує: двигун внутрішнього згоряння тут виконує лише допоміжну роль як генератор. У той же час фахівці зазначають, що труба вихлопу може бути розміщена внизу під модулем генератора, як це реалізовано у гібридних моделях Renault або Dacia.
Візуально оновлений Megane має отримати помітні зміни - зокрема, більш динамічний і сучасний дизайн кузова, акцентований на спортивності. Це оновлення має допомогти моделі закріпитися на ринку, адже після переходу Megane у формат кросовера продажі не виправдали очікувань компанії, на відміну від нового Scenic, який демонструє стабільний попит.
Renault розраховує, що впровадження системи EREV дозволить повернути інтерес покупців до Megane, зберігши при цьому екологічний статус електромобіля, але з можливістю долати значно більші відстані без зарядки.
Офіційна прем'єра оновленого Renault Megane E-Tech EREV очікується навесні 2026 року. За ним, імовірно, вийде Scenic EREV - ще один стратегічний крок бренду в напрямку розширення лінійки електрифікованих моделей.