Флагманський кросовер Leapmotor D19 вже доступний для замовлення в Китаї

16:37 02.11.2025
Флагманський кросовер Leapmotor D19 вже доступний для замовлення в Китаї

У Китаї офіційно розпочато прийом попередніх замовлень на новий флагманський кросовер компанії Leapmotor - модель D19. Цей автомобіль відкриває нову лінійку великих позашляховиків бренду та стане головною прем'єрою компанії у 2026 році. Замовлення наразі приймаються у форматі «сліпого бронювання», адже ціни ще не оголошені. Попередню заявку можна оформити, сплативши 999 юанів (приблизно 140 доларів США), що дає покупцю пріоритетне право на виробничу чергу та пришвидшену доставку після старту продажів.

Leapmotor D19 позиціонується як великий флагманський SUV преміум-класу з 6-місною конфігурацією, хоча також доступні варіанти на 5 або 7 місць. За попередніми оцінками, вартість моделі складатиме від 250 до 300 тисяч юанів (35 - 42 тисячі доалрів). Офіційна прем'єра запланована на четвертий квартал 2025 року, а вихід на ринок очікуються у першій половині 2026-го.

Зовнішність нового D19 виконана в дусі сучасної дизайнерської мови бренду Leapmotor - з акцентом на аеродинаміку, технологічність і стриману елегантність. Передня частина вирізняється суцільною LED-смугою денних ходових вогнів, інтегрованих із проєкційними фарами DLP. Основна оптика виконана у роздільному форматі, а ближнє й дальнє світло адаптивне, з системою ADB, що підлаштовує промінь під дорожні умови. Нижня частина бампера має широку повітряну лінію для охолодження систем, по боках розміщені невеликі протитуманні фари, а хромована смуга по нижньому краю додає автомобілю візуальної ширини.

Профіль кузова підкреслюють прямі лінії та гладкі поверхні. Хромовані окантовки вікон візуально об'єднують контур салону, а приховані ручки дверей підсилюють ефект монолітності. Передні крила мають вбудовані камери, які працюють у складі систем допомоги водію. D19 оснащено великими 21-дюймовими колісними дисками напівзакритого дизайну, що покращують аеродинаміку та створюють відчуття масивності.

Задня частина автомобіля продовжує ідею суцільного світлового оформлення - прозора панель із інтегрованими LED-елементами та інтелектуальною системою ISD, яка може відображати сигнали взаємодії з іншими учасниками руху. Підсвічений логотип Leapmotor розміщений у центрі, а нижня частина бампера виконана в одному кольорі з кузовом і прикрашена сріблястою декоративною смугою. Дах доповнено спойлером із вбудованим стоп-сигналом, задній склоочисник приховано під обвісом.

Розміри моделі вражають навіть для свого класу: довжина перевищує 5,2 метра, ширина становить близько 2 метрів, а колісна база сягає понад 3,1 метра. Leapmotor D19 пропонуватиметься у п'яти кольорах - зеленому Songu, сріблястому Liquid Silver, чорному Metallic Black, сірому Sky Grey та білому Photon White.

Інтер'єр нового флагмана створено у концепції «смарт-комфорту» - з акцентом на тишу, простір і максимальну зручність пасажирів. Серед оснащення - нульгравітаційні крісла з можливістю відкидання спинки на 120 градусів, система клімат-контролю з вбудованим генератором кисню, багатошарове шумоізоляційне скло, холодильник і великий центральний екран мультимедійної системи.

D19 буде доступний у двох варіантах - гібридному з розширеним запасом ходу (EREV) та повністю електричному. Гібридна версія побудована на 800-вольтовій платформі й оснащена батареєю ємністю 80,3 кВт-год, що забезпечує до 500 км пробігу на чистій електротязі за циклом CLTC. Заправка з 30 до 80% займає лише 15 хвилин. Також гібрид отримав 40-літровий паливний бак, інноваційну систему інтегрованого генератора та двомоторний повний привод. Загальна потужність силової установки становить 400 кВт (приблизно 544 к.с.), а завдяки новій конструкції система стала на 60 кг легшою, що дало приріст ефективності близько 5%.

Повністю електрична модифікація базується на 1000-вольтовій архітектурі та має три електродвигуни загальною потужністю 540 кВт (734 к.с.), що дозволяє розганятися з місця до 100 км/год приблизно за три секунди. Акумулятор ємністю 115 кВт-год виготовлений із найновіших комірок CATL гібридного типу, що забезпечують до 720 км запасу ходу на одному заряді. Завдяки високовольтній системі підзарядка протягом 15 хвилин додає понад 350 км пробігу.

Підвіска у D19 - пневматична, двокамерна, із закритим контуром і системою CDC, що регулює жорсткість у режимі реального часу. Спереду застосовано подвійні поперечні важелі, ззаду - п'ятиважільну конструкцію. У комплексі працюють гальмівна система MKC2, електропідсилювач керма Bosch R-EPS і система керування шасі LMC 2.0, яка підтримує активне передбачення нерівностей дороги, контроль при пробитті двох коліс і можливість розвороту на діаметрі 3,6 метра.

Електронна архітектура Leapmotor D19 побудована на новітній платформі LEAP 4.0 із центральним доменом, що забезпечує надвисоку інтеграцію систем. Уперше використано дві флагманські однокристальні системи Qualcomm Snapdragon 8797 - одна відповідає за роботу цифрової панелі приладів, інша керує системами допомоги водію. Обчислювальна потужність сягає 1280 TOPS. Автомобіль підтримує вдосконалену систему допомоги водію VLA з функцією «від паркомісця до паркомісця», а також має бортову AI-платформу з підтримкою інтерактивних діалогів.

З точки зору безпеки, Leapmotor D19 оснащений активною системою екстреного гальмування (AEB), що працює у діапазоні швидкостей від 4 до 150 км/год, і системою активного уникнення зіткнень (AES) у межах від 80 до 130 км/год.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024