У Китаї стартували продажі Mazda EZ-6 2026

22:31 01.11.2025
У Китаї стартували продажі Mazda EZ-6 2026

У Китаї офіційно стартували продажі оновленої Mazda EZ-6 2026 модельного року. Попри те, що автомобіль зберіг минулорічний дизайн і технічні характеристики, виробник суттєво скоригував цінову політику, зробивши модель доступнішою для покупців. Це стратегічне рішення Mazda пояснює прагненням посилити позиції бренду у швидкозростаючому сегменті електрифікованих седанів на китайському ринку.

У продажу з 1 листопада з'явилися одинадцять комплектацій Mazda EZ-6. Вартість новинки варіюється від 119,8 до 162,8 тисяч юанів (приблизно 16,8 - 22,8 тис. доларів США). Таким чином, модель стала помітно дешевшою: якщо на старті продажів у жовтні 2024 року базова версія гібридної Mazda EZ-6 коштувала близько 19,3 тис. доларів, то тепер ціну знижено до 16,8 тис. Електрична версія, своєю чергою, подешевшала з 21 тис. до 19,6 тис. доларів. При цьому дилери, як зазначається, можуть пропонувати додаткові знижки, зокрема при здачі автомобіля в trade-in.

Mazda EZ-6 побудована на гібридній платформі Changan EPA, що поєднує рішення японського та китайського автопрому. Виробництво організоване у межах спільного підприємства Changan Mazda, і модель позиціонується як середньорозмірний седан із сучасним дизайном і високим рівнем технологічності.

Зовні Mazda EZ-6 зберігає фірмову «Kodo» - філософію дизайну Mazda, але отримала більш виразні лінії та агресивні деталі. Передня частина виконана у дусі сімейних моделей бренду: роздільні фари, витягнуті горизонтальні LED-денні ходові вогні й світловий логотип Mazda, що підсвічується в темряві. У нижній частині розташовані активні повітрозабірники з функцією регулювання потоку повітря, які покращують охолодження та знижують опір.

Силует авто виконано у форматі чотиридверного купе зі спадаючою лінією даху, що створює візуальний ефект спортивності. На кормі - світлова смуга, яка з'єднує обидва задні ліхтарі, збережено півкруглі елементи оптики, характерні для Mazda, а також встановлено невеликий спойлер типу «качиний хвіст» і дифузор, які підсилюють динамічний характер моделі.

Габарити автомобіля складають 4921 мм у довжину, 1890 мм у ширину і 1485 мм у висоту, а колісна база - 2895 мм. Це робить EZ-6 однією з найбільших моделей свого класу, що напряму конкурує з такими електрифікованими седанами, як BYD Seal, Deepal SL03 та Leapmotor C01.

Інтер'єр Mazda EZ-6 виконано у мінімалістичному стилі, з акцентом на технології. Центральне місце займає «плаваючий» 14,6-дюймовий мультимедійний екран, доповнений 10,1-дюймовою цифровою панеллю приладів і 50-дюймовим AR-HUD-проєкційним дисплеєм, який відображає навігацію та інформацію про рух безпосередньо на лобовому склі. У салоні встановлено 14 динаміків Sony, 64-кольорову атмосферну підсвітку та крісло водія з ефектом «нульової гравітації», що забезпечує максимальний комфорт у далеких поїздках.

Електроніка автомобіля базується на потужному чипі Qualcomm 8155, що відповідає за роботу мультимедіа, клімат-контролю, сидінь, розваг і допоміжних систем. Крім того, EZ-6 підтримує чотиризонне голосове керування, що дозволяє виконувати кілька команд одночасно, а також пропонує 13 налаштовуваних режимів використання салону. Автомобіль має панорамний дах із люком, який додає відчуття простору.

Модель доступна у двох варіантах силових установок - гібридному (EREV) і повністю електричному (EV). Гібридна версія оснащена 1,5-літровим бензиновим двигуном-генератором потужністю 70 кВт, який живить електромотор на 160 кВт (218 к.с.). Така конфігурація дозволяє проїхати 130 або 200 км лише на електротязі, а загальний запас ходу сягає 1300 км.

Повністю електрична Mazda EZ-6 оснащена одним електромотором потужністю 190 кВт (258 к.с.) і може комплектуватися акумуляторними батареями ємністю 56,1 або 68,8 кВт-год. Запас ходу за циклом CLTC становить відповідно 480 і 600 км. Обидві версії використовують літій-залізо-фосфатні батареї (LFP), які відзначаються високою стабільністю та довговічністю.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024