Toyota офіційно представила позашляховик Land Cruiser FJ

01:37 21.10.2025
Toyota офіційно представила позашляховик Land Cruiser FJ

Після місяців чуток, припущень і численних витоків інформації Toyota нарешті офіційно представила новий Land Cruiser FJ - компактний, але по-справжньому «впевнений у собі» позашляховик, який продовжує 70-річну спадщину легендарної моделі. Його світовий дебют відбудеться на Japan Mobility Show 2025 у Токіо, а старт продажів заплановано на середину 2026 року.

Новий Land Cruiser FJ покликаний відродити дух класичних позашляховиків Toyota, поєднуючи традиційні риси легендарного Land Cruiser із сучасним баченням мобільності, практичності та свободи. За задумом компанії, ця модель уособлює концепцію «Freedom & Joy» - свободи й радості від керування автомобілем, який дарує впевненість у будь-яких умовах.

За своїм задумом Land Cruiser FJ не намагається бути зменшеною копією старших моделей - 300 чи 250 Series, - а натомість прагне створити власний характер: легкий, жвавий, максимально функціональний і водночас справжній Land Cruiser у кожній деталі. Його дизайн відразу впізнаваний - суворий, але привабливий. Прямокутний кузов із чіткими лініями, широкими арками та масивними бамперами створює відчуття сили й стійкості. Силует із квадратною кабіною розроблено з урахуванням простору для пасажирів та багажу, що традиційно було одним із пріоритетів усіх поколінь Land Cruiser.

Передня частина доступна у двох варіаціях - з круглими або прямокутними фарами, що нагадують різні епохи розвитку моделі. Класична версія з круглими фарами є даниною поваги до історії бренду, тоді як сучасний варіант із прямокутною оптикою та С-подібними світлодіодними денними вогнями додає футуристичних акцентів. Обидві версії прикрашені фірмовою решіткою з написом «Toyota» і потужними пластиковими бамперами, які можна легко замінити у разі пошкодження - рішення, спрямоване на зручність ремонту та кастомізацію.

Бічний профіль вирізняється масивними колісними арками та виразними лініями, що підкреслюють характер автомобіля. Задня частина має запасне колесо, закріплене на дверях багажника, як у класичних позашляховиків, і C-подібні задні ліхтарі, що додають стилю та впізнаваності. За бажанням власника можна буде замінити кути бамперів або встановити додаткове спорядження - Toyota пропонує широкий набір аксесуарів: від міцних накладок до експедиційних рейлінгів, підготовлених для підкорення бездоріжжя. У конструкції також передбачені кріплення MOLLE для розміщення спорядження на внутрішній поверхні задніх дверей, що є надзвичайно практичним рішенням для подорожей і кемпінгу.

Габарити моделі вказують на її компактність, але при цьому вона зберігає всю сутність Land Cruiser. Довжина становить 4 575 мм, ширина - 1 855 мм, висота - 1 960 мм, а колісна база - 2 580 мм. Для порівняння, це на 114 мм довше за Corolla Cross, але коротше за Land Cruiser 250 на 270 мм. Завдяки короткій базі мінімальний радіус розвороту становить лише 5,5 м, що забезпечує маневреність навіть на вузьких ділянках бездоріжжя.

Салон виконано в дусі традицій Toyota - простий, функціональний і продуманий до дрібниць. Водія зустрічає масивне рульове колесо, цифрова панель приладів і широкий екран мультимедійної системи. Всі елементи управління згруповані інтуїтивно, щоб мінімізувати відволікання під час руху. Центральна консоль має зручний важіль перемикання передач і перемикачі, орієнтовані на офроуд-режими. Оздоблення, хоч і переважно пластикове, витримане у фірмовому практичному стилі позашляховиків Toyota. Також передбачено систему безпеки Toyota Safety Sense з найновішими функціями, включно з системою попередження про зіткнення та асистентами для допомоги водієві в складних умовах.

Технічна основа Land Cruiser FJ - перевірена часом платформа IMV, на якій базуються Hilux та Fortuner. Вона забезпечує високу жорсткість кузова, міцність і надійність навіть у найважчих умовах. Під капотом - бензиновий 2,7-літровий чотирициліндровий двигун 2TR-FE потужністю 163 к.с. і крутним моментом 246 Нм, який працює в парі з шестиступеневим автоматом Super ECT і підключним повним приводом. Така комбінація дозволяє поєднати достатню потужність і впевненість у будь-яких умовах. Toyota зазначає, що підвіска, ходова частина та геометрія кузова були доопрацьовані для досягнення справжньої «Land Cruiser-ності» - тобто оптимального поєднання витривалості, стабільності та прохідності.

Під час випробувань інженери провели масштабні офроуд-тести, що дозволило покращити підвіску, керованість і захист нижньої частини кузова. В результаті FJ демонструє відмінну артикуляцію коліс, високу прохідність і збалансованість навіть на складному рельєфі. При цьому коротша база дозволяє краще маневрувати на вузьких гірських стежках і в міських умовах.


Источник: Carscoops
Фото: Toyota
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024