
Компанія Daihatsu, що входить до складу концерну Toyota, офіційно представила оновлену позашляхову версію компактного кросовера Rocky. Ця модифікація створена спеціально для Індонезії й поки що не планується до продажу на глобальних ринках, однак її вихід став помітною подією в сегменті малих SUV, де Daihatsu традиційно займає сильні позиції.
Новий Rocky отримав суттєві зміни у зовнішності, які наблизили його до стилістики позашляхового пакета Toyota RAV4 Off-Road Package II. Передній бампер тепер виконаний у грубішому чорному кольорі з масивною решіткою радіатора, кузов по периметру прикрашений двоярусним пластиковим обвісом, а дах доповнений міцними рейлінгами чорного кольору, що не лише підсилюють візуальний ефект, а й реально захищають кузов від подряпин. Колісні арки стали ширшими, а сам автомобіль отримав 16-дюймові легкосплавні диски чорного кольору з новими всюдихідними шинами Dunlop, завдяки яким дорожній просвіт трохи збільшився. Це покращує прохідність Rocky на ґрунтових дорогах і підкреслює його пригодницький характер.
Додаткові штрихи, як-от жовті протитуманні фари й галогенові основні фари замість сучасних світлодіодних, створюють відчуття ретро-атмосфери. У передній частині з'явилася чорна декоративна вставка під логотипом Daihatsu, а на бокових порогах нанесено фірмовий напис «Rocky Crossfield». У палітрі кольорів кузова тепер доступний спеціальний пісочний металік, що натякає на його зв'язок із природою та відпочинком на відкритому повітрі.
Автомобіль орієнтований передусім на практичність, і це чітко простежується в інтер'єрі. Салон оформлений у темно-сірій кольоровій гамі, виконаний з акцентом на зносостійкі матеріали. Центральна консоль отримала 9-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Крісла мають комбіновану оббивку з тканини та штучної шкіри, що забезпечує баланс між комфортом і довговічністю. У базову комплектацію входять камера заднього виду, система стабілізації кузова, а також інші необхідні системи активної безпеки. Як і належить для регіону, версія для Індонезії має праве розташування керма.
Daihatsu Rocky зберіг компактні розміри - його довжина не перевищує чотирьох метрів, а мінімальний радіус розвороту становить близько 5 метрів. Це робить автомобіль дуже маневреним у міських умовах, але при цьому достатньо впевненим поза асфальтом.
Модель пропонується з кількома силовими установками, що відповідають різним потребам. Базовий варіант оснащений 1,2-літровим атмосферним трициліндровим двигуном потужністю 87 к.с., який працює в парі з варіатором і переднім приводом. Друга версія - 1,0-літровий турбомотор із системою охолодження повітря, що подається в двигун, і повним приводом, який забезпечує кращу динаміку та стійкість на складних дорогах. Третя силова установка - гібридна система e-Smart Hybrid на базі 1,2-літрового мотора. У ній двигун внутрішнього згоряння виконує функцію генератора, а електромотор відповідає за рух автомобіля. Сукупна потужність такої системи становить 106 к.с., а середня витрата енергії за циклом WLTC - близько 28 км на літр, що свідчить про відмінний баланс між динамікою і паливною ефективністю.
За даними з офіційних джерел, орієнтовна ціна моделі становить близько 12,5 тисячі доларів США, що робить її однією з найдоступніших пропозицій у своєму класі. Враховуючи високу надійність, низьку масу (близько однієї тонни) та зручність у керуванні, ця версія Rocky стане цікавою для молодих сімей, активних мандрівників і любителів відпочинку на природі.
Новинка створена на платформі DNGA, спільній для моделей Toyota Raize та Subaru Rex. Виробник підкреслює, що випуск позашляхового Rocky є частиною стратегії D-Challenge 2025, спрямованої на зміцнення позицій Daihatsu у країнах Південно-Східної Азії, насамперед в Індонезії та Малайзії. Саме тут компанія має намір розширити виробництво малолітражних SUV, адаптованих до місцевих дорожніх і кліматичних умов.