Ferrari представила унікальний суперкар серії One-Off

20:56 19.10.2025
Ferrari представила унікальний суперкар серії One-Off

Ferrari представила новий унікальний суперкар під назвою SC40 - черговий проєкт у межах програми Special Projects, створений виключно для одного клієнта марки. Як і всі автомобілі серії One-Off, SC40 є абсолютно індивідуальною розробкою, яка відображає персональне бачення замовника, водночас демонструючи найвищий рівень дизайнерської та технічної майстерності Ferrari. Модель побудована на основі 296 GTB, але її зовнішність, оздоблення та філософія натхненні легендарним Ferrari F40 - одним із найзнаковіших автомобілів бренду, що дебютував у 1987 році.

Автомобіль отримав середньомоторну компоновку з гібридною силовою установкою V6, архітектуру та шасі від 296 GTB, однак усі кузовні панелі створено з нуля. Дизайн Ferrari SC40 розроблений у Центрі стилю Ferrari під керівництвом Флавіо Манцоні. Це чистокровне купе типу berlinetta з безкомпромісним підходом до дизайну та технічної досконалості.

Екстер'єр SC40 являє собою поєднання сучасної індустріальної естетики з класичними рисами Ferrari F40. Гострі, геометрично вивірені лінії кузова поєднуються з плавними переходами поверхонь, що створює ефект одночасної агресивності та елегантності. Пропорції моделі чітко окреслені: довгий і низький капот збалансований коротким заднім звісом і масивним фіксованим антикрилом, пофарбованим у спеціально розроблений відтінок SC40 White. Це крило гармонійно виростає зі спинок кузова, наче є його природним продовженням, а чорна лінія відділення підкреслює обтічну корму, де через металеву сітку проглядаються технічні вузли та елементи конструкції.

Крізь затемнені вентиляційні жалюзі з матеріалу Lexan видно силову установку, що є своєрідною даниною відкритому моторному відсіку F40. Лексанові елементи візуально з'єднують нижній повітрозабірник із додатковими прорізами на задніх крилах, створюючи відчуття єдиної аеродинамічної лінії. У центрі задньої частини розташовано титанову вихлопну систему, створену за технологією адитивного виробництва (3D-друку), з карбоновими наконечниками. Задні ліхтарі зберігають впізнавану мову дизайну 296 GTB, але інтегровані в повністю нову корму.

Бічна частина SC40 вирізняється великими повітрозабірниками інтеркулера - це сучасна інтерпретація класичних каналів NACA, які підкреслені великими трикутними вставками з карбону. Вертикальні лінії дверей, крил та капота створюють своєрідний ритм, що надає кузову відчуття напруженої енергії, немов музичної композиції, записаної у металі. Передня частина автомобіля має виразний, агресивний характер із вузькими фарами, розташованими на крайніх кутах, які інтегровані в чорні вставки, що спускаються до нижнього повітрозабірника. Цей елемент проходить по всій ширині переднього бампера, формуючи монолітний образ. Денні ходові вогні розміщені над прямокутними отворами гальмівного охолодження, підкреслюючи технічну функціональність кожної деталі.

Особливу увагу приділено інтер'єру, який поєднує сучасні технології з атмосферою Ferrari кінця 1980-х. Як і F40, SC40 широко використовує матеріали з кевлару та вуглецевого волокна. Тут застосовано нову комбінацію carbon-Kevlar, перероблену спеціально для цього проєкту, з характерним зеленуватим відтінком, що нагадує про ранні експерименти Ferrari з композитами. Цим матеріалом оздоблено пороги, підлогу, задню стінку салону, частину керма, панелі багажного відділення та моторного простору.

Оббивка сидінь поєднує темно-сірий Alcantara і технічну червону тканину Jacquard, що створює контраст і водночас посилається на кольорову схему F40. На підголівниках вишито емблему Prancing Horse і логотип SC40, витканий спеціально для цього автомобіля.

Унікальний колір кузова SC40 White розроблено ексклюзивно для цієї моделі. Відтінок має холодну гаму, яка під сонячним світлом підкреслює вигини кузова та перегукується з кольором карбон-кевларових елементів інтер'єру. На відміну від серійних моделей, логотип SC40 нанесений лише з одного боку, а заправний і зарядний лючки виготовлені з алюмінію з матовим шліфуванням. Напис Ferrari на кришці моторного відсіку виконано в негативі, відкриваючи оголений вуглець під лаком. Диски, створені спеціально для цього авто, поєднують полірований метал із чорними спицями, що підкреслюють геометричну чіткість дизайну.

Як і 296 GTB, Ferrari SC40 оснащений гібридною силовою установкою на базі 3,0-літрового V6 із кутом розвалу циліндрів 120°. Двигун оснащено двома турбонагнітачами та електромотором, що разом забезпечують сумарну потужність у 830 к.с. (610 кВт) при 8000 об/хв і крутний момент 740 Нм. Коробка передач - 8-ступенева F1 DCT, що розташована ззаду. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 2,9 секунди, а максимальна швидкість перевищує 330 км/год. Суху масу вдалося втримати на рівні 1550 кг, завдяки чому співвідношення ваги до потужності становить лише 1,87 кг/к.с.

Ferrari зазначає, що створення SC40 тривало близько двох років - від початкової ідеї до остаточного виробництва. Замовник був безпосередньо залучений до процесу, погоджуючи пропорції, деталі й матеріали на кожному етапі. Це повністю відповідає філософії програми Special Projects, у межах якої Ferrari створює ексклюзивні автомобілі лише для найвибагливіших клієнтів, які прагнуть отримати унікальний витвір, що поєднує технології сучасності з емоційним спадком бренду.

Після презентації в Маранелло компанія повідомила, що стилізаційний макет SC40 буде виставлений у музеї Ferrari, де всі охочі зможуть оцінити його дизайн у реальному масштабі. Ця подія вкотре підтверджує, що Ferrari не просто створює автомобілі, а продовжує формувати еталон у світі індивідуального автомобільного мистецтва, де кожна лінія, матеріал і навіть відтінок мають власну історію, натхненну легендарним минулим бренду.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Ferrari (@ferrari)


Источник: Ferrari
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024