BYD Song L DM-i 2026 готується до старту продажів

19:42 18.10.2025
BYD Song L DM-i 2026 готується до старту продажів

BYD офіційно підтвердила, що оновлений кросовер Song L DM-i 2026 модельного року вийде на ринок Китаю наприкінці жовтня. Це буде планове оновлення популярного плагін-гібрида, який зберігає основні риси попередньої моделі, але отримує низку вдосконалень у дизайні, технологіях та динаміці.

Компанія внесла точкові зміни до екстер'єру, залишивши загальні пропорції без змін. Габарити моделі складають 4780 мм у довжину, 1898 мм у ширину, 1670 мм у висоту, а колісна база - 2782 мм. У новій версії з'явилися напіввтоплені ручки дверей, що покращують аеродинаміку та додають сучасності вигляду. У передній частині збережено велику шестикутну решітку радіатора, а ззаду - фірмову світлодіодну панель, що об'єднує ліхтарі по всій ширині кузова. Загалом зовнішність залишилася впізнаваною, але стала акуратнішою й технологічнішою, з натяком на електрифіковану сутність моделі.

В інтер'єрі зміни більш помітні. Традиційний важіль коробки передач замінили на селектор, розташований на рульовій колонці, що дозволило оновити нижню частину передньої панелі та зробити її просторішою. Фізичні кнопки керування тепер згруповані в один горизонтальний ряд, під екраном мультимедійної системи. При цьому залишилися бездротова зарядка для смартфонів і два зручні підстаканники. У салоні збережено велику цифрову панель приладів і характерний для BYD «парний» центральний екран, який візуально «плаває» над панеллю. У топових комплектаціях передбачено функцію масажу для передніх сидінь і холодильник з регулюванням температури, що підкреслює преміальний рівень виконання.

Технічно Song L DM-i 2026 залишився вірним своїй гібридній концепції. Він оснащується фірмовою системою BYD DM-i, що поєднує 1,5-літровий бензиновий двигун потужністю 74 кВт та електромотор із максимальною потужністю до 160 кВт. Комбінація цих агрегатів забезпечує кросоверу плавну роботу, високу економічність і тривалий загальний запас ходу, який сягає близько 1500 км.

Головне оновлення полягає у збільшенні запасу ходу на електротязі. Якщо попередня версія могла проїхати до 112 км, то тепер автономний запас зріс до 200 км за циклом CLTC. Крім того, у лінійці буде доступна модифікація з 130-кілометровим запасом ходу, тоді як варіант на 75 км офіційно знято з виробництва. Такий результат став можливим завдяки вдосконаленню програмного забезпечення системи керування енергією та покращеній конструкції акумулятора. За попередніми даними, версія з батареєю на 200 км коштуватиме близько 160 000 юанів, що еквівалентно приблизно 22 000 доларів США.

Усі комплектації тепер стандартно оснащуються адаптивною системою керування підвіскою YunNian-C, яка автоматично регулює жорсткість демпферів, забезпечуючи комфортну їзду на різних типах покриття. Крім того, у всіх версіях доступна система TBC (Tire Blowout Control) - спеціальна функція стабілізації руху при розриві шини, що суттєво підвищує безпеку на високих швидкостях. Такі технології раніше були притаманні лише дорожчим моделям, але BYD активно впроваджує їх навіть у середньому сегменті, намагаючись підняти стандарти для всієї категорії гібридних SUV.

У салоні використані якісні матеріали оздоблення, а загальне компонування орієнтоване на водія. Центральна консоль має мінімалістичний, але функціональний дизайн, із домінуванням цифрових екранів і продуманою ергономікою. Підвищено шумоізоляцію, а система клімат-контролю отримала оновлені алгоритми, які швидше реагують на зміну температури в салоні.

Модель BYD Song L DM-i позиціонується як середньорозмірний кросовер і конкурує на внутрішньому ринку Китаю з такими суперниками, як Changan Qiyuan Q07 (від 129 800 до 171 800 юанів) та Chery Fengyun T9 (від 132 900 до 183 900 юанів). За підсумками вересня 2025 року BYD продала 10 161 одиницю Song L DM-i, що свідчить про стабільно високий попит і довіру покупців до бренду.


Источник: CarNewsChina
Фото: D-Auto
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024