Ford Mustang отримав пакет продуктивності від RTR

18:56 16.10.2025
Ford Mustang отримав пакет продуктивності від RTR

Ford представив нову версію Mustang, яка ще більше підкреслює спортивну сутність моделі, закріплюючи її статус як культового американського автомобіля з потужним характером. У 2026 модельному році до лінійки приєднується варіант EcoBoost RTR - спеціальна версія, створена у співпраці з компанією RTR Vehicles, відомою своїм досвідом у дрифті та участю у чемпіонатах Formula Drift. Цей пакет перетворює Mustang на більш збалансовану, точну й витривалу машину, оптимізовану для динамічного керування та дрифту, зберігаючи при цьому доступну ціну.

Новий Mustang EcoBoost RTR 2026 року базується на стандартній модифікації з 2,3-літровим турбованим чотирициліндровим двигуном, який розвиває 315 к.с. та 350 фунт-футів крутного моменту. Попри відсутність змін у силовому агрегаті, RTR Package робить авто помітно агресивнішим завдяки низці технічних оновлень. Інженери Ford інтегрували у модель гальмівну систему Brembo від пакета GT Performance, що передбачає шестипоршневі супорти спереду та чотирипоршневі ззаду, що значно підвищує ефективність гальмування навіть під час активного дрифту. Крім того, використано задній підрамник і стабілізатори поперечної стійкості спереду та ззаду від більш потужної версії Dark Horse, що забезпечує додаткову жорсткість кузова та кращу стабільність при проходженні поворотів.

Одним із ключових нововведень став оптимізований рульовий механізм зі збільшеним ходом, який, у поєднанні з унікальними налаштуваннями системи контролю стійкості, створює ідеальні умови для дрифту. Також у пакеті доступні амортизатори MagneRide, які адаптивно реагують на зміну дорожнього покриття, забезпечуючи «кращу продуктивність під час дрейфу». У стандартній комплектації Mustang RTR отримав електронне дрифтове гальмо (Electronic Drift Brake), що дозволяє точніше контролювати заноси, та активну вихлопну систему Active-Valve Performance Exhaust з чотирма патрубками, яка додає глибокого звуку та спортивного характеру.

RTR, використовуючи свій багаторічний досвід у створенні гоночних Mustang, також впровадила систему антилаг, розроблену на основі технологій з гоночної моделі GT, що дозволяє зберігати тиск у турбіні під час швидкого перемикання передач. Це покращує реакцію двигуна і додає ще більше драйву у динамічних заїздах.

Зовнішність Mustang EcoBoost RTR також зазнала значних змін. Автомобіль отримав фірмову решітку RTR з підсвічуваними «ноздрями», новий передній бампер від GT, задній спойлер від GT Performance Pack і фірмові емблеми RTR. Додатково встановлені затемнені елементи Tarnished Dark Anodized, серед яких логотип поні, корпуси дзеркал і графічні елементи кузова. Для тих, хто хоче ще яскравіше підкреслити спортивний характер авто, Ford пропонує пакет Hyper Lime Exterior, який замінює стандартні чорні супорти Brembo на кислотно-зелені Hyper Lime і додає яскраві акценти на кузові.

В інтер'єрі продовжується тема Hyper Lime - контрастна строчка прикрашає панель приладів, дверні карти, центральну консоль і ручку дрифтового гальма. На екранах мультимедійної системи при запуску з'являються спеціальні заставки з логотипом RTR, що додає відчуття ексклюзивності. Сидіння мають стандартну оббивку з можливістю безкоштовного вибору варіантів оздоблення, але загальна атмосфера салону чітко натякає на спортивну спрямованість моделі.

Новий пакет RTR буде доступний для Mustang EcoBoost Fastback із пакетом High та EcoBoost Premium Fastback. Стартова ціна таких моделей у США для 2026 модельного року становить від 36 510 до 38 340 доларів, але вартість самого RTR Package буде оголошена ближче до початку продажів, які стартують наступного літа.


Источник: Motor1.com
Фото: Ford
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024