У Кореї стартували продажі нового Hyundai IONIQ 6 N

19:01 05.10.2025
У Кореї стартували продажі нового Hyundai IONIQ 6 N

У Південній Кореї офіційно стартували продажі Hyundai IONIQ 6 N - першого електричного спортивного седана у лінійці високопродуктивних моделей Hyundai N. Ця новинка стала другою повністю електричною моделлю під брендом N після IONIQ 5 N, який з моменту свого дебюту у 2023 році здобув численні нагороди та визнання як один із найдинамічніших електричних кросоверів у світі.

Світова прем'єра IONIQ 6 N відбулася ще в липні на Фестивалі швидкості в Гудвуді, де Hyundai заявила, що цей електроседан «повністю переосмислює досвід керування електромобілем». І тепер, після тривалого очікування, автомобіль офіційно вийшов на домашній ринок.

IONIQ 6 N побудовано на тій самій платформі E-GMP, що й інші електромоделі Hyundai, але спеціально адаптованій для спортивного водіння. Авто отримало два електродвигуни з повним приводом, які разом видають 609 к.с. (448 кВт) та 740 Нм крутного моменту. Однак завдяки активації функції N Grin Boost потужність короткочасно зростає до 650 к.с. (478 кВт), а крутний момент - до 770 Нм. У цьому режимі розгін від 0 до 100 км/год займає лише 3,2 секунди, що ставить IONIQ 6 N у ряд із найшвидшими електроседанами світу.

Під капотом (умовно кажучи) - акумулятор ємністю 84 кВт-год, який забезпечує запас ходу до 469 км за циклом WLTP. Hyundai підкреслює, що батарея була спеціально налаштована для оптимального поєднання ефективності, продуктивності та температурного контролю, що особливо важливо для тривалих спортивних навантажень.

Для точного контролю руху автомобіль обладнано електронно-керованою підвіскою (ECS), новими передніми гідробушингами Hydro G і задніми двошаровими сайлентблоками, що підвищують стабільність на високій швидкості та забезпечують прогнозовану поведінку у поворотах.

Ще одна характерна особливість - інтеграція фірмових технологій N e-Shift і N Active Sound+. Перша імітує відчуття перемикання передач, створюючи ефект традиційної коробки, а друга - синтезує штучний звук двигуна, що надає емоційності та «живості» під час їзди. Hyundai наголошує, що завдяки цим системам IONIQ 6 N може задовольнити не лише любителів трекових заїздів, а й тих, хто щодня використовує авто у міських умовах.

За словами представника компанії, «IONIQ 6 N - це перший високопродуктивний електричний седан Hyundai, який поєднує комфорт у щоденних поїздках із передбачуваною поведінкою на трасі». Такий підхід відображає філософію бренду N - створювати автомобілі, що дарують задоволення від керування незалежно від умов.

Габарити моделі складають 4935 мм у довжину, 1940 мм у ширину та 1495 мм у висоту, що робить її близькою за розмірами до Porsche Taycan. Водночас вартість у Кореї становить лише 79,9 мільйона вон, тобто приблизно 57 тисяч доларів США, - майже удвічі дешевше за свого німецького конкурента. При цьому ціна не враховує державних субсидій, що можуть ще більше знизити кінцеву вартість для покупців.

Важливо, що Hyundai позиціонує IONIQ 6 N не лише як спортивний електроседан, а як символ нової ери високопродуктивної електрифікації. Компанія заявила, що поява цієї моделі «знову розширює межі можливого у світі електричних автомобілів».

Європейський дебют IONIQ 6 N заплановано на кінець 2025 року, а продажі у США мають розпочатися на початку 2026-го. Очікується, що ціна в Європі буде дещо вищою через мита та логістичні витрати, але все ж нижчою за більшість конкурентів у цьому класі.


Источник: Electrek
Фото: Hyundai
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024