У США представили ефектний електричний позашляховик

23:46 02.10.2025
У США представили ефектний електричний позашляховик

Компанія Vanderhall Motor Works із міста Прово, штат Юта (США), офіційно повідомила про початок поставок свого першого електричного всюдихода Vanderhall Brawley GTS. Це справді знакова подія для бренду, адже компанія, яка донедавна асоціювалася винятково з екзотичними трьохколісними спорткарами, тепер вийшла на ринок повноцінних електромобілів, причому в дуже специфічному сегменті - позашляховиків класу UTV.

Vanderhall була заснована у 2010 році підприємцем Стівеном Голлом і спершу спеціалізувалася на створенні стильних бензинових трициклів. Згодом компанія перевела свій найвідоміший спорткар на електротягу - тепер він відомий під назвою Vanderhall Santarosa. А ще у 2020 році з'явився концепт електричного всюдихода під назвою Navarro, який у 2021 році отримав сучасне ім'я Brawley. Тоді ж планувалося, що серійне виробництво почнеться у 2022 році, однак реальні поставки клієнтам стартували лише наприкінці вересня 2025-го.

Brawley - це радше гібрид класичного тридверного позашляховика та гоночного баггі. Від першого він отримав герметичний чотиримісний кузов із високим рівнем комфорту та багатим оздобленням, включно з шкіряними сидіннями, а від другого - надзвичайну прохідність і відточену геометрію підвіски. Серед дизайнерських рис чітко проглядаються елементи, що нагадують Jeep Wrangler, зокрема характерна решітка радіатора та круглі фари, але загалом автомобіль має цілком самобутню зовнішність.

Формально Brawley відноситься до категорії UTV, а це означає, що він не сертифікований для руху дорогами загального користування. Автомобіль створювався насамперед як інструмент для активного відпочинку та позашляхових пригод. Проте завдяки спеціальним кріпленням спереду і ззаду він може використовуватися й у господарських цілях - наприклад, для прибирання снігу або розбризкування добрив.

Технічна складова Brawley заслуговує окремої уваги. Він оснащений чотирма електромоторами - по одному на кожне колесо. Сукупна віддача силової установки становить 404 к.с. та 662 Нм крутного моменту (480 фунт-футів). Така конфігурація не лише забезпечує впевнений рух бездоріжжям, а й дозволяє використовувати спеціальні режими маневрування: eCrab дає можливість рухатися діагонально вбік, а eTank дозволяє розвертатися на місці завдяки незалежному обертанню коліс правого та лівого борту в протилежні сторони.

Батарея має відносно скромну ємність - 40 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 225 км (140 миль). Раніше Vanderhall обіцяла запропонувати й більш ємний варіант із 60 кВт-год, проте ця опція зникла з планів виробника, і наразі клієнтам доступна лише стандартна конфігурація. Вага автомобіля коливається від 1225 до 1360 кг залежно від вибраного обладнання.

Салон розрахований на чотирьох пасажирів і вирізняється незвичним для сегмента рівнем комфорту. Серед родзинок інтер'єру - великі скляні вставки у дверях, що створюють відчуття простору і значно покращують оглядовість під час їзди бездоріжжям.

Цінова політика Vanderhall також зазнала змін. Ще чотири роки тому оголошувалося, що стартова ціна Brawley складе 34 950 доларів США, проте на момент початку продажів вона виросла майже на 15 тисяч і тепер становить щонайменше 49 950 доларів. Це вкотре підтверджує тенденцію у сфері електромобілів, коли вартість нових моделей з часом зростає, і далеко не завжди у бік споживачів.


Источник: Carscoops
Фото: Vanderhall
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024