Mazda BT-50 отримала більш економічний дизельний двигун

21:00 27.09.2025
Mazda BT-50 отримала більш економічний дизельний двигун

Mazda представила оновлену версію пікапа BT-50, яка отримала суттєві зміни в силовій установці та додаткові технічні поліпшення. Головною новинкою стала заміна попереднього 1,9-літрового дизельного двигуна на новий 2,2-літровий турбодизель, який розвиває 161 к.с. потужності та 400 Нм крутного моменту. Цей мотор працює у парі з новою восьмиступеневою автоматичною коробкою передач і доступний як із заднім, так і з повним приводом, залежно від комплектації. Комбінація нового двигуна і трансмісії дозволила покращити паливну ефективність - витрата палива знизилася до 0,7 л/100 км, а викиди CO2 - до 17 г/км, що підвищує екологічність автомобіля.

Для тих, хто віддає перевагу більшій потужності, зберігається флагманська версія з 3,0-літровим дизельним двигуном потужністю 187 к.с. і 450 Нм крутного моменту. Ця версія отримала нову систему зупинки двигуна на холостому ході, яка дозволяє економити від 0,2 до 0,9 л палива на 100 км, зменшуючи витрати та підвищуючи ефективність експлуатації. Незалежно від вибору двигуна, всі модифікації BT-50 здатні буксирувати причіп масою до 3,5 тонни, що відповідає стандартам середньорозмірних пікапів і робить автомобіль універсальним для роботи та подорожей.

Оновлений BT-50 отримав стандартне оснащення, яке включає світлодіодні фари, мультимедійну систему з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм та підтримкою бездротових Apple CarPlay і Android Auto, камеру заднього виду та адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, що підвищує безпеку та комфорт водіння. Пікап доступний у різних кузовних варіантах: Single Cab Chassis, Dual Cab Chassis та Dual Cab Pickup, що дозволяє покупцям обирати конфігурацію під свої потреби. Моделі на шасі комплектуються 17-дюймовими сталевими дисками, тоді як версії у кузові пікап отримали легкосплавні диски для більшого комфорту та естетики.

В Австралії оновлені моделі з 2,2-літровим дизелем коштують на AU$1,500 дорожче, ніж попередні версії з 1,9-літровим двигуном, але при цьому залишаються на AU$2,500 дешевшими, ніж еквівалентні модифікації з 3,0-літровим дизелем. Це робить новий BT-50 більш доступним для широкого кола покупців, при збереженні високого рівня потужності, функціональності та технологічного оснащення.


Источник: Carscoops
Фото: Mazda
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024