Кросовер Audi Q9 вийде на ринок у 2026 році

23:40 25.09.2025
Кросовер Audi Q9 вийде на ринок у 2026 році

Audi офіційно підтвердила вихід свого найбільшого на сьогодні кросовера Q9, який з'явиться на ринку у 2026 році разом із новим поколінням Q7. Після багатьох років чуток про появу повнорозмірного SUV із чотирма кільцями, компанія нарешті зробила крок у цей сегмент, аби скласти конкуренцію BMW X7 та Mercedes-Benz GLS. Автовиробник із Інгольштадта довго зволікав із виходом у клас великих позашляховиків, проте, як зазначають у виданні Motor1, краще пізно, ніж ніколи.

Керівник відділу розвитку Audi Джеффрі Буко у коментарі для Automobilwoche підтвердив, що Q9 дебютує наступного року поряд із новим Q7. Варто нагадати, що Q7 перебуває на ринку вже десять років, і за цей час він двічі проходив фейсліфтинг, аби зберігати актуальність у боротьбі з BMW X5 та Mercedes GLE. Обидві моделі будуть побудовані на новій платформі Premium Platform Combustion (PPC), яку також використовують останні Audi A5, Q5 та A6. Ті ж самі технічні основи, як очікується, стануть базою і для наступника Porsche Macan із бензиновими моторами, запуск якого заплановано на 2028 рік.

Хоча Буко не розкрив усіх деталей, відомо, що архітектура PPC спроєктована для використання з широким спектром силових агрегатів - від бензинових і дизельних двигунів до м'яких гібридів і плагін-гібридних систем. Крім того, ця платформа технічно здатна підтримувати й подовжувачі запасу ходу, однак Audi поки не повідомляє, чи планується застосування цієї технології в нових Q7 або Q9. Водночас на ринку з'являються чутки, що майбутній BMW X5 може повернути систему подовжувача запасу ходу, яку раніше використовували у доволі незвичному i3.

Q9 не буде єдиним новим великим SUV у портфоліо Volkswagen Group. Porsche паралельно працює над трирядним позашляховиком, який за своїми габаритами стане ще вище за Cayenne. Спочатку він замислювався як повністю електричний, проте компанія була змушена змінити стратегію й додати бензинові двигуни разом із плагін-гібридними версіями, тоді як вихід електричного варіанта відклали на невизначений термін.

Варто підкреслити, що як Audi, так і Porsche переглянули свої плани щодо повного переходу на електромобілі. Audi офіційно відмовилася від своєї попередньої мети перейти виключно на електротягу з 2032 року, а Porsche прямо заявила, що залишиться вірною двигунам V8 щонайменше до 2030-х. Це означає, що двигуни внутрішнього згоряння збережуться ще на довгий час, хоча електрифікація нікуди не зникає. Наприклад, Audi готує електричний Concept C, а Porsche розробляє наступне покоління 718 як електромобіль. Водночас у топових комплектаціях Boxster та Cayman залишаться бензинові варіанти. Таким чином, стратегія двох брендів більше не зводиться до вибору одного напряму, а полягає у диверсифікації, що дозволяє гнучкіше реагувати на потреби клієнтів.

Зміни у стратегії мають і ширший контекст. Європейський Союз планує заборонити продаж нових автомобілів із бензиновими та дизельними двигунами з 2035 року, однак це рішення ще може бути переглянуте. Низка великих автовиробників, включно з Mercedes-Benz і BMW, закликають ЄС пом'якшити обмеження. Зокрема, керівник Mercedes-Benz Ола Келленіус попереджав, що автомобільна індустрія Європи «рухається на повній швидкості до стіни» і ризикує опинитися під загрозою краху. Схожої думки дотримується й очільник BMW Олівер Ціпсе, який заявив, що заборона «може вбити індустрію».


Источник: Motor1.com
Фото: Motor1
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024