
Оновлений Aito M7, який Huawei спільно з Seres презентували на початку вересня, викликав справжній ажіотаж серед покупців у Китаї. За офіційними даними компанії, вже зібрано понад 230 тисяч попередніх замовлень на цей автомобіль. Попит зростав надзвичайно стрімко: лише за перші 10 хвилин після старту передзамовлень було оформлено понад 20 тисяч заявок, протягом години - понад 100 тисяч, а вже за шість годин їх кількість перевищила 130 тисяч. Такий результат робить модель однією з найуспішніших прем'єр року на китайському ринку.
Нове покоління Aito M7 доступне у трьох версіях - Pro+, Max та Ultra, кожна з яких пропонується у п'ятимісному або шестимісному виконанні. Вартість варіантів із гібридною системою із збільшеним запасом ходу становить від 288 000 до 368 000 юанів ($40 500 - 51 700), а повністю електричні версії оцінюються у діапазоні від 328 000 до 388 000 юанів ($46 100 - 54 500). Таким чином, автомобіль покриває широкий сегмент преміального ринку, пропонуючи гнучкий вибір конфігурацій для різних категорій покупців.
За габаритами модель відчутно виросла у порівнянні з попередником. Довжина становить 5080 мм, ширина - 1999 мм, висота - 1780 мм, а колісна база досягла 3030 мм. Це на 210 мм більше, ніж у попереднього покоління, що забезпечило помітно кращу місткість салону. Дизайн також зазнав змін: передня частина отримала фірмову оптику зі світловим підписом «подвійне крило», а ззаду з'явилися повноширинні ліхтарі з характерним малюнком, які підкреслюють сучасний стиль. Для зручності пасажирів встановлено нові електричні висувні підніжки, ширину яких збільшено на 10 мм, а міцність дозволяє витримувати вагу до 300 кг, що робить посадку і висадку ще комфортнішою.
Автомобіль пропонується у шести кольорах: Island Blue, Warm Cloud White, Makino Green, Coral Red, Interstellar Blue та Gilded Black. Салон вражає високим рівнем комфорту та сучасними технологіями. Водійське крісло отримало функцію «нульової гравітації», що дозволяє максимально розслабитися під час відпочинку, а переднє пасажирське крісло, обшите преміальною шкірою наппа, можна відкидати на кут до 97°. У задніх пасажирів з'явився великий 17,3-дюймовий стельовий розважальний екран, а центральний дисплей керування зріс з 15,6 до 16,1 дюйма та має роздільну здатність 3K, що робить його найбільшим екраном у екосистемі Harmony.
Модель працює на базі новітньої операційної системи HarmonyOS 4, інтегрованої з фірмовим комплексом штучного інтелекту та мультимедійних рішень Huawei. Усі версії оснащено системою інтелектуального водіння Huawei ADS, у найсвіжішій версії ADS 4.0, яка забезпечує рух із високим рівнем автономності навіть без використання HD-карт. Окремо відзначається технологія Nearlink, що дозволяє використовувати цифровий ключ із точністю значно вищою за Bluetooth: розблокування стає у понад п'ять разів точнішим, а блокування - у понад шість разів.
Серед додаткових опцій - холодильник-термобокс об'ємом 7,3 літра з функцією охолодження та підігріву, що робить поїздки комфортнішими. Примітно, що у новій генерації відмовилися від проекційних фар, які раніше були доступні хоча б як опція. Водночас виробник зосередився на більш затребуваних серед користувачів рішеннях.