
Завдяки програмі Porsche Sonderwunsch, яка дозволяє клієнтам замовляти унікальні та персоналізовані автомобілі, з'явився особливий Porsche 911 S/T, що віддає шану одному з найбільш недооцінених перегонних болідів компанії. Ця машина стала не просто ще одним варіантом обмеженої серії, а фактично сучасним відтворенням легенди, яка принесла перемогу Porsche в класі GT на «24 годинах Ле-Мана» 1972 року.
Історія цього автомобіля бере початок понад пів століття тому. У 1972 році Porsche створила 911 2.5 S/T, який після численних модифікацій був підготовлений для участі в перегонах витривалості. У тому ж році він здобув перемогу у своєму класі на Ле-Мані, привернувши увагу спортивного світу. Машина вирізнялася яскравим світло-жовтим кольором, дверними круглими емблемами з номером 41 і великою кількістю спонсорських наліпок, типовими для тієї епохи.
Однак після цього тріумфу її доля склалася майже забутою. Автомобіль опинився на складі в Сан-Франциско, де багато років простоював у напівзанедбаному стані. Лише у 2013 році його випадково знайшов швейцарський колекціонер, який передав машину в підрозділ Porsche Classic. Там фахівці провели повну реставрацію, повернувши легендарному 911 S/T первісний вигляд і технічну досконалість.
Той самий колекціонер, дізнавшись про запуск сучасного 911 S/T, вирішив замовити особливий екземпляр через програму Sonderwunsch, поставивши завдання максимально точно відтворити атмосферу свого історичного боліда. І Porsche погодилася реалізувати цей амбітний задум.
Новий автомобіль пофарбований у той самий світло-жовтий відтінок, який компанія не використовувала вже кілька десятиліть. Йому встановили комплект кованих магнієвих дисків кольору Darksilver у поєднанні з чорними гальмівними супортами. Особливу увагу було приділено автентичності зовнішнього вигляду: команда Sonderwunsch відтворила круглі емблеми з номером 41, а також повністю відновила всі спонсорські наклейки зразка 1972 року. Єдиною деталлю, якої бракує новій версії, залишаються додаткові ралійні фари, характерні для оригінального автомобіля.
За своїми технічними характеристиками сучасний Porsche 911 S/T вважається найчистішою та найемоційнішою інтерпретацією моделей 992-го покоління. Він поєднує кращі інженерні рішення від 911 GT3 і GT3 RS, але при цьому виглядає стримано й елегантно. Для багатьох шанувальників марки цей автомобіль став своєрідною вершиною класичної динаміки Porsche.
Вартість проєкту офіційно не розголошується, однак відомо, що стандартний 911 S/T у США оцінюється приблизно у 290 тисяч доларів. З огляду на індивідуалізацію та масштаб виконаних робіт, вартість цього унікального екземпляра безумовно значно перевищує базову ціну й цілком може сягати глибоких шестизначних сум.