
Mercedes-AMG готує серйозні зміни для наступного покоління своєї найбільш обговорюваної моделі - C 63 S E Performance. Автомобіль, який нині оснащується чотирициліндровим гібридним двигуном і став об'єктом гострої критики як серед фанатів бренду, так і серед експертів, нарешті відмовиться від цього рішення. Однак на повернення легендарного V8 розраховувати не варто. На його місце прийде 3,0-літровий рядний шестициліндровий мотор, добре знайомий за іншими моделями AMG.
Цей агрегат уже використовується, наприклад, у купе Mercedes-AMG CLE 53, де він розвиває 442 к.с. і працює в парі з 48-вольтовою м'якою гібридною системою. У більшому Mercedes-AMG E 53 той самий двигун поєднується з плагін-гібридним модулем, що дозволяє підняти потужність до 603 к.с. - фактично на рівні колишнього V8 від E 63 S. Проте така комбінація для C-класу вважається малоймовірною через обмеження, пов'язані з масою й компоновкою шасі. Для компактнішого седана подібна надбавка у вазі означала б суттєві компроміси у динаміці та балансі.
Причина остаточної відмови від V8 криється в особливостях конструкції нового покоління C-класу. Двигунний відсік цієї моделі виявився занадто тісним для класичного бітурбо-V8, що стало вирішальним фактором. Хоча прийдешній CLE 63 отримає V8, він має ширший кузов, іншу архітектуру задньої підвіски та геометрію задньої осі, що дозволяє без проблем інтегрувати потужний агрегат. У випадку з C 63 внесення аналогічних змін вимагало б радикальної переробки кузова, включно з бічними панелями та задніми дверима, а також нової геометрії підвіски й ширшої колії. Усе це суттєво підняло б собівартість і зробило б проєкт економічно невигідним.
Варто нагадати, що навіть нинішній C 63 із чотирициліндровим гібридом вимагав серйозної модифікації кузова - передню частину довелося подовжити приблизно на 60 мм у порівнянні зі стандартним C-класом, аби розмістити гібридну систему. Додаткові переробки задньої частини кузова для інтеграції V8 означали б ще вищі витрати, що автоматично позбавило б модель конкурентоспроможності на ринку.
Член правління Mercedes із продажу та маркетингу Маттіас Гайзен уже підтвердив, що компанія уважно відстежує відгуки клієнтів і враховує критику на адресу чотирициліндрових моторів у топових моделях AMG. За його словами, у майбутньому низка автомобілів, які нині оснащені «четвірками», поступово перейде на шестицилиндрові агрегати. Чи будуть вони гібридними чи класичними бензиновими - стане відомо згодом, але факт відмови від спірного чотирициліндрового рішення вже можна вважати доконаним.