Volkswagen готує доступні електромобілі з запасом ходу 450 км

19:28 20.09.2025
Volkswagen готує доступні електромобілі з запасом ходу 450 км

Volkswagen Group зробив важливий крок у стратегії електрифікації, представивши абсолютно нову батарею та платформу, які стануть основою для найбільш доступних електромобілів концерну. Йдеться про компактні моделі CUPRA Raval, Skoda Epiq, Volkswagen ID.Polo та кросовер ID.Cross, які вийдуть на ринок у 2026 році й мають стати масовими та прибутковими для компанії. Усі вони вперше були показані на автосалоні в Мюнхені й були представлені як прототипи, максимально наближені до серійних версій.

За задумом Volkswagen, саме цей квартет стане справжнім проривом у сегменті доступних електромобілів. Очікується, що ціни стартуватимуть приблизно від 20 000 євро, що робить їх привабливою альтернативою для широкого кола покупців. Компанія розраховує не лише збільшити продажі, а й фактично заробляти на малих електрокарах, чого раніше в цьому сегменті досягти було важко. У боротьбі за масового клієнта нові моделі конкуруватимуть із Renault, Hyundai та Dacia, а також з іншими гравцями, які активно нарощують виробництво доступних електромобілів.

Ключовою інновацією є нова батарея, що розташована в центрі платформи MEB Entry. На відміну від традиційного рішення, коли акумулятор займає усю площу між осями, тут застосовано інший підхід, що дозволяє покращити баланс та знизити центр ваги. Така компоновка забезпечує кращу керованість і стабільність автомобіля, що особливо важливо для міських електрокарів. Цю ж технологію у майбутньому планують використати й для нового Audi Q2 e-tron, який уже перебуває на стадії розробки.

Вперше у виробництві електромобілів Volkswagen буде використано так звану технологію «уніфікованих елементів». Це універсальні акумуляторні осередки, розміром приблизно з касету для відеозапису, які можуть адаптуватися під різні хімічні склади. У доступніших версіях будуть встановлюватися літій-ферофосфатні батареї, у дорожчих і потужніших - літій-іонні, а в перспективі - і твердотільні, що обіцяють значний стрибок у технологічному розвитку. Такий підхід дозволить концерну знизити собівартість, масштабувати виробництво й зробити електромобілі більш конкурентоспроможними.

Виробництво нових батарей буде зосереджене на гігантському заводі у Сагунто, поблизу Валенсії, який стане одним із ключових центрів електромобільної стратегії Volkswagen Group у Європі. Щільність енергії нових акумуляторів сягатиме 660 Вт-год/л, що перевищує показники нинішніх батарей сімейства ID.із рівнем близько 600 Вт-год/л. Це дозволить гарантувати запас ходу до 450 км на одному заряді та забезпечити швидке відновлення енергії - заряд до 80% за відносно короткий час.

Особливої уваги заслуговує майбутній Volkswagen ID.Polo, який отримає не лише базові версії, а й спортивний варіант із позначкою GTi - перший електричний «гарячий хетчбек» у історії бренду. Саме ця модель має стати символом поєднання доступності та динамічності, тоді як кросовер ID.Cross пропонуватиме більш універсальний формат для щоденних потреб. CUPRA Raval зробить ставку на спортивний характер, а Skoda Epiq - на практичність і розумну ціну, що може забезпечити йому найбільший комерційний успіх у сегменті.


Источник: Motor.es
Фото: Volkswagen
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024