
На китайському ринку стартували офіційні передпродажі нового позашляховика Jetour G700 - моделі, яка стала першою рамною розробкою бренду та фактично відкриває нову сторінку в історії марки. Це великий електрифікований SUV, який поєднує у собі класичну архітектуру з потужною гібридною установкою, передовими технологіями та справжніми позашляховими можливостями. Його офіційна прем'єра відбудеться 19 жовтня, але вже зараз компанія оголосила про чотири версії з ціновим діапазоном від 349,9 до 429,9 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 48-59 тисячам доларів США.
Дизайн Jetour G700 продовжує стилістику кросовера Jetour T2, однак новинка виглядає значно брутальніше та більш монументально, нагадуючи при цьому позашляховики BYD Leopard 5 і Leopard 7. Габарити вражають: довжина - 5198 мм, ширина - 2050 мм, висота - 1956 мм, колісна база - 2870 мм. Така масивна постава у поєднанні з чіткими прямими лініями й «квадратними» формами створює відчуття справжнього повнорозмірного «арсеналу на колесах». При цьому дизайнери зробили акцент не лише на агресії чи «військовій» стилістиці, як це властиво багатьом конкурентам у сегменті, а на стриманій монументальності, що може зацікавити ширше коло покупців.
Позашляхові характеристики моделі підтверджують її серйозні амбіції. Кут в'їзду становить 35 градусів, кут з'їзду - 28 градусів, а глибина броду, яку здатен долати G700, сягає 970 мм. Крім того, позашляховик може буксирувати причепи масою до 2,5 тонни та виконувати «танковий розворот» - функцію, яку поки що мають лише поодинокі SUV у світі.
Салон доступний у п'ятимісному або шестимісному виконанні та відчутно орієнтований на преміальний сегмент. У базових версіях покупці отримують сучасний інтер'єр із великим 35,4-дюймовим екраном, шкіряним оздобленням, системою кругового огляду, панорамним дахом із люком, клімат-контролем з функцією ароматизації повітря, бездротовою зарядкою для смартфонів та аудіосистемою з 12 динаміками. У топових комплектаціях додаються пневмопідвіска, 20-дюймові диски, висувні електропороги, окремий мультимедійний екран для задніх пасажирів, холодильник, а також передні крісла з масажем. Центральна консоль виконана масивно, зберігаючи класичні фізичні кнопки для управління ключовими функціями, тоді як традиційний важіль КПП замінено на селектор режимів повного приводу та систем допомоги на бездоріжжі.
Особливу увагу виробник приділив силовій установці. Jetour G700 отримав гібридну систему Kunpeng Super Hybrid CDM-O, що поєднує 2,0-літровий бензиновий турбодвигун на 211 к.с. з двома електромоторами. Загальна потужність складає 904 к.с., а максимальний крутний момент сягає 795 Н·м. Така установка забезпечує розгін до 100 км/год лише за 4,6 секунди. Запас ходу на електротязі становить до 150 км за циклом CLTC, а сумарний запас ходу при повному баку та зарядженій батареї - до 1400 км. Для передачі потужності використовується новітня гібридна трансмісія. Крім того, автомобіль оснащено переднім і заднім диференціалами з блокуванням та пневматичною підвіскою, що розширює його можливості як на асфальті, так і на складному бездоріжжі.
Технологічна складова також виведена на новий рівень. У позашляховику інтегровано систему «інтелектуальної кабіни» та комплекс «розумного пілотування» від Huawei, які забезпечують напівавтономне водіння та інтелектуальні функції керування. Таким чином, G700 орієнтований не лише на поціновувачів офроуду, а й на міських покупців, які очікують від автомобіля максимальної зручності, безпеки та сучасного цифрового середовища.
Конкурентами новинки називають Tank 500 Hi4-Z, Fangchengbao Leopard 8 та Dongfeng M-Hero M817 - всі вони також належать до сегмента рамних електрифікованих SUV.