
Geely офіційно представила свій новий флагманський кросовер Galaxy M9, який став найбільшим і найдорожчим представником бренду Galaxy. Прем’єра відбулася 17 вересня 2025 року в Китаї, і автомобіль одразу ж отримав шість комплектацій з різними характеристиками. Базова версія 100 km 2WD Starter Edition оцінена у 173,8 тисячі юанів, а найдорожчий варіант з повним приводом коштує 238,8 тисячі юанів. При цьому на старті продажів діє спеціальна акційна знижка у 10 тисяч юанів, тож фактичний ціновий діапазон становить від 173,8 до 238,8 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно від 24 до 33 тисяч доларів США.
За своїми габаритами Galaxy M9 виходить на рівень найбільших китайських преміальних кросоверів. Його довжина сягає 5205 мм, ширина - 1999 мм, висота - 1800 мм, а колісна база становить 3030 мм. Виробник наголошує, що салон має ефективну площу 5,2 м2, корисну довжину 3,7 метра та висоту 1,3 метра. Це дозволило реалізувати 88,3% коефіцієнта корисного простору - один з найвищих показників у сегменті. Автомобіль виконаний у стилістиці концепту Galaxy Starship, що виробник описує терміном «естетика хвиль». Серед дизайнерських особливостей - масивні передні фари у вигляді суцільної лінії «Star River» та задні ліхтарі «Схід сонця». Для покупців запропоновано шість кольорів кузова: сріблястий, синій, зелений, чорний, сірий та білий.
Усередині Galaxy M9 має шестимісне компонування за схемою 2+2+2 з двома індивідуальними кріслами у другому ряду. Для пасажирів доступний 17,3-дюймовий стельовий дисплей з роздільною здатністю 3K, а також сидіння з вентиляцією, підігрівом, регулюванням підколінної опори та поперекового відділу, а ще з функцією десятиточкового масажу. Підлога у другому та третьому рядах виконана рівною, передбачений широкий прохід 180 мм, спинки третього ряду регулюються на 150 градусів, а великі задні вікна забезпечують відчуття простору.
Мультимедійна система складається з кількох екранів: величезного 30-дюймового центрального дисплея, 12,66-дюймової цифрової панелі приладів та 32-дюймового проекційного дисплея з підтримкою AR. У комплексі вони утворюють чотирьохекранну систему разом із розважальним екраном для другого ряду. Автомобіль отримав інноваційну програмну платформу Flyme Auto 2 з голосовим управлінням на базі AI, здатну виконувати складні сценарії - від планування маршруту до розваг для дітей. Крім того, вперше в класі застосована система AI-цифрового шасі, яка разом із «розумною» підвіскою створює комфорт, характерний для автомобілів значно дорожчого сегменту.
З технічного боку Galaxy M9 базується на архітектурі GEA Evo та оснащений «супергибридною» системою Thor EM-P, у поєднанні з бензиновим двигуном 1.5T та трьома електромоторами (залежно від версії). Сумарна потужність топової модифікації досягає 870 к.с., розгін від 0 до 100 км/год - 4,5 секунди. Автомобіль комплектується акумуляторами ємністю 18,4 або 41,46 кВт-год, що забезпечує запас ходу на електротязі від 100 до 230 км. У змішаному циклі максимальна автономність перевищує 1500 км, а витрата пального становить лише 4,8-4,9 л на 100 км.
Система автономного водіння Qianli Haohan H5 у Galaxy M9 включає 27 сенсорів: лідар, три радари міліметрового діапазону, 11 камер високої роздільної здатності та 12 ультразвукових датчиків. Усе це дозволяє реалізувати функцію «від парковки до парковки» (D2D) у будь-яких умовах, а також автономне керування у містах без необхідності попереднього картографування. Крім того, впроваджена одна з найефективніших у класі систем екстреного гальмування AEB, яка працює на швидкостях до 130 км/год. Окремо відзначається унікальна функція «дрифт-паркування», що полегшує маневри у тісних просторах.
Ходова частина кросовера включає передню підвіску на подвійних поперечних важелях і задню п’ятиричажну конструкцію. У топових комплектаціях встановлена пневмопідвіска з активною системою Magic Carpet, що вміє прогнозувати дорожні нерівності. Також реалізовані технології стабілізації при пробої шин на високій швидкості, мінімальний радіус розвороту 5,7 м, а серед цікавих рішень - можливість здійснювати розворот «на місці», що раніше зустрічалося лише у футуристичних концептах.
Geely Galaxy M9 позиціонується як конкурент Li Auto L9 та Aito M9, але завдяки агресивному ціноутворенню він виходить на ринок у більш доступному сегменті.