Хардкорний рамний позашляховик Jetour G700 надійде в попередній продаж 19 вересня

16:21 17.09.2025
Хардкорний рамний позашляховик Jetour G700 надійде в попередній продаж 19 вересня

Китайський автовиробник Jetour офіційно оголосив про початок попередніх продажів свого нового флагманського позашляховика Jetour G700. Автомобіль можна було замовляти ще раніше в форматі «сліпих» передзамовлень після прем'єри на автосалоні в Ченду, однак із 19 вересня компанія відкриває повноцінні передпродажі й оголосить вартість моделі.

Jetour G700 позиціонується як справжній хардкорний рамний позашляховик, який буде доступний у п'яти- та шестимісному виконанні. Його конструкція передбачає використання несучої рами та трьох блокувань, що підкреслює серйозну позашляхову спрямованість. Додатково автомобіль отримав комплекс систем «Linggan Smart Cabin» та «Qian Kun Intelligent Driving», які відповідають за сучасні функції комфорту та безпеки.

Екстер'єр моделі виконано у «коробчатому» стилі з виразними рубаними лініями. Масивна чорна решітка радіатора з підсвічуваним логотипом бренду в центрі створює впізнаваний образ. У дизайні використані прямокутні форми як у денних ходових LED-вогнях, так і в самій структурі решітки. Встановлені масивні бампери з великими кутами в'їзду забезпечують кращу геометричну прохідність, а позашляхові AT-шини надають автомобілю додаткової впевненості на бездоріжжі. На передніх крилах розташований фірмовий логотип Jetour, а в задній частині кузова застосовано цікаве рішення з вужчою верхньою й ширшою нижньою частиною, що візуально знижує центр ваги. На кормі розташоване запасне колесо, вертикальні ліхтарі з підвищеною впізнаваністю, а також відкриті буксирувальні гаки й прихована вихлопна система.

Габарити нового Jetour G700 становлять 5198 мм у довжину, 2050 мм у ширину та 1956 мм у висоту при колісній базі 2870 мм. За своїми пропорціями модель близька до конкурентів у сегменті важких позашляховиків, зокрема BYD Leopard 5 і Leopard 7, з якими її вже порівнюють у Китаї.

Салон автомобіля виконано в сучасному стилі з використанням високотехнологічних рішень. У центрі розташовано 15,6-дюймовий плаваючий екран мультимедійної системи, а передня панель обладнана великим 35,4-дюймовим «скрізним» дисплеєм, який простягається майже на всю ширину передньої консолі. Також встановлений трипроменевий спортивний кермо з плоским ободом і багатофункціональними елементами керування, а перемикач передач виконано у вигляді класичного «стебла» на кермовій колонці. Крім цього, новинка отримала унікальну функцію розвороту на місці, що полегшує маневрування у складних умовах, а також запатентовану «технологію плавання». На відміну від системи екстреного утримання на воді, яку пропонує BYD у своєму позашляховику Yangwang U8, Jetour заявляє, що його розробка дозволяє здійснювати довготривале та відносно далеке пересування по воді.

Під капотом Jetour G700 працює гібридна силова установка Kunpeng Super Hybrid CDM-O, побудована на основі 2,0-літрового бензинового турбомотора, спеціально спроєктованого для роботи в гібридних схемах. Максимальна потужність самого двигуна складає 155 кВт (210 к.с.), а загальна потужність гібридної системи сягає 560 кВт (761 к.с.). Крутний момент досягає 795 Нм. Двигун працює у зв'язці з новітньою гібридною коробкою передач, а офіційні дані вказують, що запас ходу автомобіля при повному баку пального та зарядженій батареї становить до 1400 км.


Источник: Autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024