
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно представив спеціальну версію електричного хетчбека ID.3 GTX Fire+Ice, створену як продовження легендарної історії моделі Golf Fire & Ice 1990 року та культового лижного фільму Віллі Богнера «Вогонь і лід» 1986-го. Унікальний проєкт поєднав автомобільну індустрію, моду й музику, адже до співпраці було залучено бренд Bogner Fire+Ice та відомого німецького ді-джея Purple Disco Machine, який разом із вокалістом Jake Shears переосмислив знамениту пісню з кінострічки. Новий трек «Fire+Ice» лише за кілька днів після прем'єри зібрав понад мільйон прослуховувань, що підкреслює масштаби культурного резонансу цього проєкту.
Фільм «Вогонь і лід» у свій час став сенсацією завдяки видовищним трюкам професійних лижників та неймовірним пейзажам, а його популярність була настільки великою, що вже через чотири роки Volkswagen випустив спеціальну серію Golf 2 Fire & Ice. Дизайн тієї моделі створювався у співпраці з самим Віллі Богнером і відрізнявся темно-фіолетовим перламутровим лакофарбовим покриттям, легкосплавними дисками, переднім спойлером і розширеним кузовом. Оснащений потужним 160-сильним двигуном Golf Fire & Ice швидко став бажаною рідкістю для колекціонерів і зберіг культовий статус до сьогодні.
У 2024 році Volkswagen вирішив відродити цей успіх у новому форматі, інтегрувавши електромобіль ID.3 GTX Fire+Ice у сучасний культурний простір. Як і тридцять років тому, акцент зроблено на емоційності та впізнаваному стилі. У динамічному музичному кліпі переплітаються минуле й майбутнє: поруч із класичним Golf 2 Fire & Ice з'являється його електричний спадкоємець ID.3 GTX Fire+Ice, виконуючи ефектні трюки на тлі мальовничих пейзажів. Таким чином, Volkswagen повертає до життя не лише історію конкретної моделі, а й цілу епоху, інтегруючи її в сучасну попкультуру.
Автомобіль буде випущено обмеженим тиражем у 1990 екземплярів - на згадку про рік появи оригінальної моделі. Окрім динамічного електроприводу, новинка вирізнятиметься ексклюзивним оформленням та дизайнерськими акцентами, розробленими у співпраці з модним брендом Bogner Fire+Ice, який також виник під впливом культового фільму.
Переглянути цей допис в Instagram
Бренд-директор Volkswagen Крістіна Вольбург підкреслила, що компанія прагне бути в центрі суспільного життя й активно впливати на формування попкультури. На її думку, співпраця з Bogner Fire+Ice та Purple Disco Machine унікальним чином поєднує світ автомобілів, моди та музики, створюючи не лише емоційно заряджений продукт, а й новий імідж для марки Volkswagen загалом.
Purple Disco Machine, справжнє ім'я якого Тіно Піонтек, є одним із найуспішніших німецьких ді-джеїв і музичних продюсерів сучасності. Його музика натхненна звучанням 80-х і поєднує ретро-атмосферу з сучасними електронними ритмами. У 2023 році він здобув премію «Греммі» за ремікс на хіт Ліззо About Damn Time, а його альбом Paradise набрав понад два мільярди прослуховувань. Для проєкту з Volkswagen він переосмислив пісню з фільму «Вогонь і лід», віддавши шану оригіналу, але водночас надавши їй сучасного звучання.