Buick представив середньорозмірний седан Electra L7 EREV

21:23 16.09.2025
Buick представив середньорозмірний седан Electra L7 EREV

У Китаї офіційно представили новий середньорозмірний седан Buick Electra L7 EREV, який створений на основі концепту Electra-L і побудований на архітектурі Xiaoyao. Попередні продажі стартують 28 вересня, і цей автомобіль стане серйозним конкурентом у сегменті бізнес-седанів, де вже давно панують Toyota Camry та Honda Accord. Electra L7 поєднує сучасний дизайн, передові технології та інноваційну силову установку з розширеним діапазоном дії.

Автомобіль оснащено системою на основі бензинового турбодвигуна 1.5T LD3 виробництва SAIC-GM потужністю 115 кВт (156 к.с.) з максимальним крутним моментом 230 Нм, який працює в парі з головним електромотором потужністю 252 кВт (338 к.с.). Така комбінація забезпечує розгін від 0 до 100 км/год за 5,9 секунди при середній витраті пального всього 0,5 л на 100 км. За роботу відповідає власна розробка Buick у сфері розширеного діапазону, а живлення системи забезпечує батарея Ultium ємністю 40,2 кВт-год. На одному лише електричному приводі седан може долати до 302 км за циклом CLTC, а сумарний запас ходу перевищує 1400 км, що робить Electra L7 одним із найбільш практичних автомобілів у своєму класі.

Габарити моделі становлять 5032 x 1952 x 1500 мм при колісній базі 3000 мм, що підтверджує її приналежність до бізнес-класу. Дизайн витриманий у сучасному стилі Buick із фірмовими передніми фарами Starry Sky Wing, активною решіткою радіатора та світлодіодною смугою задніх ліхтарів, яка візуально об'єднує корму автомобіля. Цікавою деталлю стали Smart Driving Blue Lights - інтегровані індикатори, що підкреслюють інтелектуальні функції авто.

Інтер'єр Electra L7 демонструє акцент на комфорт та високі технології. Салон отримав D-подібне багатофункціональне кермо нового покоління з інтегрованими елементами керування, 10,25-дюймову цифрову панель приладів, центральний 15,6-дюймовий екран із функцією поділу дисплею та панорамний AR-HUD розміром 50 дюймів, який може відображати понад 15 типів інформації, включно з даними від камер, радара та лідара. Завдяки цьому водій отримує повну картину дорожньої ситуації у реальному часі.

Особливу увагу виробник приділив комфорту пасажирів. Переднє пасажирське крісло має функцію «нульової гравітації» з електричною підставкою для ніг та можливістю керування голосом, кнопками або через екран. Одним натисканням воно трансформується у режим відпочинку «lie-flat». Усі сидіння виконані у вигляді підвісних конструкцій з наповненням Surflex та оздобленням з преміальної шкіри Nappa. Додатково передбачений широкий центральний підлокітник завдовжки 610 мм із сенсорним модулем управління.

Автомобіль підтримує Apple CarPlay, Huawei HiCar та CarLink від Xiaomi, Oppo й Vivo. Це робить його максимально адаптованим під потреби різних користувачів смартфонів.

Варто відзначити і систему допомоги водію. Buick Electra L7 оснащений лідаром, камерами та міліметровим радаром, що працюють у кооперації з китайською компанією Momenta.

Вперше для Buick у Китаї реалізована функція Sentry Mode з трирівневою оцінкою ризиків, яка використовує камери високої чіткості та датчики IMU для постійного моніторингу навколишнього середовища. За обчислювальні можливості відповідає новітній процесор Qualcomm SA8775P із графічним ядром Adreno 663 та нейронним блоком продуктивністю 72 TOPS. Це забезпечує обробку візуальної інформації, голосового управління та високоточних карт, а також вивід даних на багатофункціональні дисплеї.


Источник: CarNewsChina
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024