
Hyundai готує нове покоління свого популярного компактного хетчбека i20, який уже багато років конкурує в сегменті з такими моделями, як Renault Clio, Toyota Yaris, Peugeot 208, Opel Corsa, VW Polo та Skoda Fabia. Фотошпигуни нещодавно зафіксували прототип під час «спека»-тестів у Європі, а також у Іспанії, де він виїхав на дороги з мінімальним камуфляжем у передній частині. Це дозволило розгледіти основні риси нового дизайну.
Майбутній i20 отримає більш впізнаваний і агресивний вигляд, що відповідає новій дизайнерській мові Hyundai. Передня частина прикрашена вузькими LED-оптиками зі зміненою графікою, які тепер з'єднані між собою тонкою світлодіодною смугою по всій ширині, що нагадує стиль седана XPeng P7. Решітка радіатора стала більш компактною, квадратної форми, з наповненням у вигляді «сот». Верхня частина передньої стійки отримала більш різкий кут нахилу, що навіть викликає асоціації з рубаним стилем Tesla Cybertruck та перегукується з новим поколінням Hyundai Santa Fe. Також помітні розширені колісні арки у стилі кросовера, змінені корпуси дзеркал заднього виду та оновлені LED-ліхтарі ззаду. Тимчасовий патрубок вихлопної труби, який виходить із бампера, підтверджує, що i20 залишиться з двигуном внутрішнього згоряння, хоча для дотримання суворих європейських норм він обов'язково отримає технологію «м'якого гібрида».
Салон нового Hyundai i20 поки не показали, однак очікується масштабне оновлення інтер'єру. Модель отримає сучасну цифрову кабіну з новим дизайном передньої панелі, мультимедійну систему з більшим екраном та новими функціями, а також розширений набір систем допомоги водієві. Для оздоблення планують використати матеріали, які Hyundai вже застосовує у своїх електричних моделях. Таким чином, салон нового покоління стане більш технологічним і комфортним у порівнянні з нинішньою версією.
Щодо техніки, то автомобіль, імовірно, базуватиметься на модернізованій версії нинішньої платформи. Лінійка двигунів включатиме бензинові агрегати з підтримкою 48-вольтової системи mild-hybrid, а більш суворі стандарти Euro 7 можуть змусити компанію розширити рівень електрифікації. Водночас повністю електрична версія i20 на іншій платформі не виключається, хоча поки офіційного підтвердження немає.
Окремо варто згадати спортивну версію i20 N. Її минуле покоління з 1,6-літровим турбодвигуном було зняте з європейського ринку через високі викиди. За даними інсайдерів, у новій генерації «заряджений» i20 може повернутися, але вже з гібридною силовою установкою. Водночас він, найімовірніше, втратить механічну коробку передач, але отримає більшу потужність, ніж попередник.
Нагадаємо, нинішнє покоління Hyundai i20 вийшло у 2020 році, а у 2023 році пережило легкий рестайлінг. Наступне покоління очікують представити у 2026 році, але ринковий дебют відбудеться вже у 2027-му. Таким чином, компанія Hyundai чітко демонструє, що не планує залишати сегмент субкомпактних хетчбеків, де конкуренція лише загострюється завдяки виходу нових поколінь Renault Clio, Citroen C3, Peugeot 208, Opel Corsa, Lancia Ypsilon та інших суперників, серед яких і Toyota Yaris з оновленою гібридною установкою.