
Оновлений мінівен Voyah Dreamer 2026 модельного року від компанії Lantu Motors став справжнім хітом у Китаї - за перші 18 годин після старту продажів було оформлено понад 10 тисяч замовлень. Новинка пропонується у двох версіях - Kunpeng та Qiankun - за ціною від 329,9 до 439,9 тис. юанів, що у перерахунку становить близько 45 900 - 61 200 доларів.
Модель зберегла впізнаваний дизайн із масивною решіткою радіатора та хромованими елементами, однак головні оновлення зосереджені на інтер'єрі та технологіях. Салон вирізняється панелями із зебрового дерева, напівпрозорими декоративними вставками «Іньшаньхе», 270-градусним контурним підсвічуванням та концепцією оздоблення «Небо й земля в єдності».
Пасажири отримують максимальний комфорт завдяки прихованим столикам, системі 26-точкового масажу з функцією «ударної» релаксації, AI-капсулі «нульової гравітації» з адаптивною підтримкою попереку, аудіосистемі з 22 динаміками та індивідуальною акустикою у підголівниках. Є електропривод усіх трьох рядів сидінь, приватні шторки другого ряду, холодильник на 13 літрів з функцією охолодження та підігріву, а також багатофункціональний інтерфейс Hongmeng Cockpit 5 з підтримкою багатодисплейної інтеграції.
Voyah Dreamer 2026 став першим у світі MPV, оснащеним системою автономного водіння Huawei Qiankun ADS 4, що працює на новій архітектурі WEWA та поєднує 4D-міліметрові радари з покращеною системою уникнення зіткнень CAS 4.0.
Серед технічних інновацій - унікальна гібридна силова установка на 800-вольтовій SiC-платформі з потужністю 490 кВт (657 к.с.), що дозволяє мінівену прискорюватися до 100 км/год за 5,9 секунди. Батарея ємністю 62,5 кВт-год забезпечує рекордний для гібридних MPV запас ходу на електротязі - 350 км за циклом CLTC, а сумарний запас ходу перевищує 1500 км. Завдяки підтримці зарядки зі швидкістю 5С до 80% ємності можна відновити всього за 12 хвилин при піковій потужності 320 кВт.
Окремо варто відзначити керованість новинки - завдяки системі підрулювання задніх коліс з кутом відхилення +/-5° Dreamer може розвертатися практично на місці та навіть рухатися боком у «крабовому режимі».