Компанія Dongfeng Honda офіційно представила спеціальну версію популярного кросовера - Honda CR-V Global 30th Anniversary, яка виходить на честь 30-річчя моделі. Новинка стане доступною на китайському ринку з 22 вересня та відзначається низкою технічних і візуальних оновлень.
CR-V, вперше випущений у 1995 році на базі платформи Honda Civic, за три десятиліття здобув репутацію одного з найуспішніших SUV у світі. Його історія в Китаї почалася у 2003 році, коли було засновано спільне підприємство Dongfeng Honda. Уже у квітні 2004-го з конвеєра зійшли перші локально вироблені CR-V, і відтоді модель стала справжнім бестселером. Сьогодні глобальні продажі CR-V перевищили 15 мільйонів автомобілів, а урочиста версія 30th Anniversary символічно зійшла з лінії третього заводу Dongfeng Honda в день святкування цього рекорду.
Основні зміни торкнулися як екстер'єру, так і оснащення. Ювілейна версія отримала оновлену палітру кузовних кольорів, а в салоні з'явився збільшений 12,3-дюймовий дисплей мультимедійної системи, що вільно розташований на центральній консолі.
Окрім цього, CR-V 30th Anniversary став першим серед китайських версій моделі, який оснастили новітньою системою Honda SENSING 360+. Вона ґрунтується на вдосконалених радарах і камерах, що дозволяють точніше розпізнавати обстановку та підвищують ефективність адаптивного круїз-контролю на всьому діапазоні швидкостей, а також системи утримання в смузі руху. Таким чином, CR-V робить черговий крок у напрямку напівавтономного водіння.
Ще одне ключове оновлення - впровадження сучасної версії мультимедійної платформи Honda Connect 4.0. Вона стала швидшою та точнішою у сприйнятті голосових команд, а також отримала нові персоналізовані налаштування для користувачів. Це означає не лише поліпшену ергономіку та зручність щоденного використання, а й розширені можливості для мультимедійних розваг і додаткову безпеку під час руху.
З технічної точки зору новинка пропонується у трьох модифікаціях. Бензинова версія комплектується 1,5-літровим турбомотором потужністю 142 кВт (193 к.с.) та крутним моментом 243 Нм, що працює у парі з варіатором CVT. Гібрид e:HEV поєднує 2,0-літровий атмосферний двигун (110 кВт, 183 Нм) з електромотором потужністю 135 кВт (335 Нм), утворюючи ефективну установку, яка забезпечує плавний рух та економію пального.
Нарешті, плагін-гібрид e:PHEV має аналогічну силову архітектуру з 2,0-літровим ДВЗ і тим самим електродвигуном, але доповнений літій-іонною батареєю ємністю 17,7 кВт-год. Запас ходу на електротязі у цьому випадку становить до 73 км за циклом WLTC, що робить CR-V придатним для щоденних поїздок у міському режимі без використання пального.
Габарити автомобіля залишаються сталими: довжина 4703 мм, ширина 1866 мм, висота від 1680 до 1690 мм залежно від комплектації, а колісна база сягає 2700-2701 мм. Салон, окрім нового дисплея, вирізняється продуманим простором для пасажирів і містким багажником, що зберігає практичність моделі.
Цінова політика також залишається конкурентною: діапазон вартості для китайського ринку становить від 185 900 до 269 900 юанів, що еквівалентно приблизно 26 000 доларів США у базовій версії.