Analogue Automotive анонсувала рестомод на базі Lotus Elise

20:23 15.09.2025
Analogue Automotive анонсувала рестомод на базі Lotus Elise

Британська компанія Analogue Automotive анонсувала унікальний проєкт на основі культового Lotus Elise першого покоління. Новинка отримала назву VHPK і являє собою радикальний рестомод, який поєднує сучасні технології з історичною спадщиною легендарного спорткара.

Lotus Elise, вперше представлений у 1995 році, у свій час став справжньою сенсацією завдяки мінімальній вазі та інженерній досконалості. Його конструкція була настільки оптимізованою, що маса складала лише 725 кг (пізніше у специфікаціях фігурувала цифра 755 кг). Для порівняння, навіть найлегший сучасний Mazda MX-5 важить 1 073 кг, а Toyota GR86 - 1 276 кг. Сьогодні, коли середньостатистичні кросовери можуть важити утричі більше, Elise здається справжнім дивом інженерії.

У Analogue Automotive вирішили зробити неможливе - зменшити вагу ще більше. Завдяки широкому використанню вуглецевого волокна в кузові, інтер'єрі, колесах та навіть у гальмах, маса VHPK становить лише 600 кг. Це означає, що новинка на цілих 150 кг легша за оригінальний Elise. Цікаво, що Lotus у середині 90-х також експериментував із легкими гальмівними дисками з металокомпозиту (MMC), але швидко відмовився від цієї технології через високу собівартість. Тепер же філософія максимальної «дієти» повернулася, тільки з новітніми матеріалами.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Analogue Automotive (@analoguelotus)

Ще однією особливістю VHPK стало центральне розташування сидіння. Такий підхід дозволив не лише знизити масу, а й оптимізувати розподіл ваги. Крім того, це відсилка до історії самої моделі: на гоночних Elise із закритим дахом, які передували Exige, застосовувалося саме таке компонування. Вони виступали у чемпіонаті Autobytel Lotus Championship, що нині вже забутий, але залишив помітний слід в історії марки.

Під капотом спорткара залишився оригінальний 1,8-літровий двигун Rover K-серії, проте він зазнав серйозної модернізації. Якщо базовий Elise мав лише 118-120 к.с., а топові версії Sport 190, 340R та перший Exige отримували до 190 к.с., то інженери Analogue Automotive довели цей показник до 254 к.с.. Для досягнення такої потужності застосовано спеціальні ковані та фрезеровані деталі, що забезпечують надійність роботи двигуна на високих навантаженнях. У результаті питома потужність машини становить вражаючі 406 к.с. на тонну, що наближає VHPK до рівня сучасних суперкарів.

Виробництво моделі буде вкрай обмеженим - усього 35 екземплярів. Замовлення відкриються наступного року, однак вартість автомобіля поки тримається в секреті. З огляду на ексклюзивність і технічний рівень, експерти очікують, що ціна буде відповідати класу сучасних суперкарів, хоча оригінальний Elise у 90-х вважався доступним спорткаром для ентузіастів.


Источник: Carscoops
Фото: Analogue Automotive
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024