У BMW 1 Series виявили серйозні недоліки в системі безпеки

19:19 14.09.2025
У BMW 1 Series виявили серйозні недоліки в системі безпеки

Результати останніх випробувань Euro NCAP стали неприємною новиною для шанувальників BMW. Нова генерація BMW 1 Series з внутрішнім кодом F70 не змогла отримати найвищу оцінку безпеки й зупинилася на чотирьох зірках із п'яти можливих. Це стало контрастом із попереднім поколінням F40, яке у 2019 році змогло вибороти повний п'ятизірковий рейтинг.

Варто зазначити, що чотири зірки у 2025 році формально означають вищий рівень безпеки, ніж аналогічний результат кілька років тому, адже методика Euro NCAP постійно ускладнюється. Однак для автомобіля преміум-класу з таким ім'ям та іміджем це виглядає розчаруванням, адже клієнти, які платять більше за бренд, часто очікують і найвищих стандартів безпеки.

Основні проблеми були виявлені під час фронтального удару з частковим перекриттям. Саме в цьому тесті захист грудей і лівої ноги водія, а також ніг пасажира оцінили як слабкий. За результатами цього випробування модель отримала лише 8,9 бала з 16 можливих. Водночас у бічному краш-тесті BMW 1 Series показала відмінний результат і здобула максимальні 16 балів. У моделюванні удару ззаду результат також виявився високим - 3,7 з 4 можливих.

Зведені оцінки Euro NCAP для нової «одинички» виглядають так: захист дорослих пасажирів склав 78%, захист дітей - 84%, захист пішоходів і велосипедистів - 85%, а ефективність електронних систем допомоги безпеці - 80%. Саме ці показники в сукупності й визначили загальний рейтинг у чотири зірки.

Тестування проводилося на версії BMW 118 з пакетом M Sport, проте отриманий рейтинг поширюється на всю модельну лінійку, включно з бензиновими 116, 120, 123 xDrive, спортивною версією M135 xDrive, а також дизельними 118d і 120d. Це означає, що всі модифікації нового покоління BMW 1 Series офіційно визнані Euro NCAP не максимально безпечними серед автомобілів преміум-класу.

Експерти також звертають увагу на те, що нова генерація F70 не була розроблена «з нуля», а є глибоко модернізованою версією попередньої F40. Попри новий внутрішній індекс, конструктивна основа залишилася майже тією ж. Це частково пояснює, чому на тлі посилених стандартів безпеки у 2025 році «одиничка» не змогла повторити успіх п'ятирічної давнини.


Источник: BMW Blog
Фото: Euro NCAP
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024