Mercedes-Benz не збирається використовувати двигуни BMW

21:05 13.09.2025
Mercedes-Benz не збирається використовувати двигуни BMW

Mercedes-Benz офіційно спростував чутки про можливу співпрацю з BMW у сфері постачання двигунів. Спекуляції з'явилися ще в серпні, коли низка видань повідомила, що два німецькі автовиробники ведуть переговори щодо передачі Mercedes чотирициліндрового бензинового турбомотора BMW об'ємом 2,0 літра (серії B48). За словами джерел, нібито саме цей агрегат могли встановлювати на майбутні компактні моделі Mercedes, а також на плагін-гібридні версії C-Class і E-Class. Основною метою такої кооперації називали зниження витрат на розробку нових моторів та приведення модельного ряду у відповідність до жорстких норм викидів Euro 7.

Однак під час виставки IAA Mobility у Мюнхені технічний директор і член правління Mercedes-Benz Group Маркус Шефер категорично відкинув ці повідомлення. Він заявив, що компанія не має наміру використовувати двигуни сторонніх виробників, а тим більше від прямого конкурента. За його словами, Mercedes-Benz вже розробив власне нове сімейство модульних двигунів під назвою FAME (Family of Modular Engines). Це повністю внутрішня розробка, яка охоплює всі типи силових агрегатів і вже відповідає екологічним стандартам EU7, China 7 та вимогам США.

Платформа FAME була представлена майже чотири роки тому та включає чотирициліндрові, шестициліндрові, восьмициліндрові та навіть дванадцятициліндрові двигуни. Вони створені з урахуванням довготривалої актуальності навіть в умовах поступового переходу автомобільної галузі до електрифікації. Шефер підтвердив, що Mercedes завершує роботу над оновленим високопродуктивним V8, який відповідатиме найсуворішим нормам, а також підкреслив, що компанія не планує відмовлятися від V12.

Таким чином, чутки про можливу залежність Mercedes від моторів BMW виявилися безпідставними. Більше того, керівництво компанії наголошує: Mercedes має повний і оновлений власний набір теплових двигунів, повністю готових до майбутнього, а їхнє походження залишиться «Made in Stuttgart».

Це рішення є показовим, адже воно відображає стратегічний курс Mercedes-Benz: з одного боку компанія активно інвестує в електрифікацію та розширює модельну лінійку електрокарів, а з іншого - не відмовляється від традиційних двигунів внутрішнього згоряння, зберігаючи їх як невід'ємну частину своєї ідентичності. Яскравим прикладом такого балансу є новий GLC, який буде доступний як у повністю електричній, так і у класичній бензиновій версії з порівнянною вартістю.


Источник: Motor1.com
Фото: BMW
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024