Toyota готує до дебюту ще більш екстремальну версію свого гарячого хетчбека GR Corolla - модифікацію з індексом GRMN. Про новинку стало відомо завдяки витоку фото та відео з дилерського заходу, де автомобіль показали ще до офіційної прем'єри. Повноцінна презентація очікується ближче до кінця року, однак уже зараз зрозуміло, що GRMN стане найрадикальнішим виконанням моделі.
Головні відмінності від стандартної GR Corolla полягають у дизайні та використаних матеріалах. Новинка отримала капот із вуглецевого волокна з вентиляційними отворами, додаткові повітрозабірники над і позаду передніх крил, а також агресивне антикрило з карбону. Зміни торкнулися і коліс: легкосплавні диски бронзового кольору поєднуються з яскраво-червоними гальмівними супортами, що одразу підкреслюють спортивний характер машини. Позаду з'явився новий дифузор, але водночас збережено фірмову вихлопну систему з трьома патрубками, добре відому за стандартною GR Corolla.
Інтер'єр виконаний у гоночному стилі: встановлені легкі спортивні сидіння-ковші з оздобленням шкірою та мікрофіброю, такий самий матеріал використано і для спортивного керма. Шестиступенева механічна коробка передач також має елементи з мікрофібри та червоні акценти, що додають салону атмосферності. Головною новинкою став спеціальний шильдик GRMN, розташований біля перемикача режимів руху, який підкреслює унікальний статус версії.
Щодо технічної частини офіційних даних поки немає, проте експерти очікують, що GRMN Corolla збереже 1,6-літровий трьохциліндровий турбомотор, знайомий по стандартній GR Corolla. У звичайній версії цей двигун розвиває 304 к.с. та 400 Нм крутного моменту, працює в парі з шестиступеневою механікою або восьмиступеневим автоматом і передає потужність на всі колеса за допомогою системи повного приводу з диференціалами підвищеного тертя на обох осях. Така конфігурація дозволяє моделі розганятися до 100 км/год за 4,9 секунди та розвивати максимальну швидкість 230 км/год.
GRMN-версія, судячи з усього, буде ще потужнішою та швидшою. Основний акцент зроблено на зниженні ваги завдяки використанню карбону та легких матеріалів. У поєднанні з уже добре відомим турбодвигуном і механічною трансмісією, така стратегія має забезпечити ще більш динамічний розгін і точність керування.
Вперше прототип GRMN Corolla був помічений на Нюрбургрингу ще восени 2024 року, і вже тоді стало зрозуміло, що Toyota готує справжній «хардкор» для фанатів спортивних хетчбеків. Тепер же компанія майже готова представити свій новий флагман у світі хот-хетчів. Очікується, що Toyota позиціонуватиме GRMN Corolla як модель обмеженого тиражу, що зробить її ще більш бажаною для колекціонерів і поціновувачів справжніх драйверських машин.