Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій напівпричепів в Україні та визначили найпопулярніші типи й марки у трьох основних сегментах: імпорті вживаних, внутрішніх перепродажах і реєстраціях нових.
У серпні 2025 року українські перевізники придбали загалом 1200 нових та вживаних напівпричепів. Це на 0,2% менше, ніж було у липні цього року, та на 42,3% менше відносно обсягів серпня 2024 року.
Найбільшу частку склали внутрішні перепродажі - 65,9% (791 шт.), далі - імпорт вживаних, 28% (336 шт.). Нові імпортовані напівпричепи охопили 5,3% (63 шт.), ще 0,8% (10 шт.) - техніка, виготовлена в Україні.
За окремими підсегментами динаміка торгів напівпричепами виглядає так:
Найпопулярнішою категорією тут стали самоскиди, також попит був на бортові тентовані та тентовані варіанти.
Серед виробників лідером на внутрішньому ринку став німецький Schmitz Cargobull - виробів цього бренду було куплено 215 шт.
Друге і третє місця зайняли також німецькі марки - Krone (87 шт.) та Kogel (78 шт.) відповідно.
Серед «свіжопригнаних» напівпричепів наймасовішими стали тентовані варіанти, також активно ввозили самоскиди та фургони-рефрижератори.
Першою в переліку найпопулярніших вживаних напівпричепів, привезених із-за кордону, стала марка Schmitz Cargobull з підсумком 154 перших реєстрації.
Друге місце посіла продукція Krone (36 шт.). На третьому місці розташувався Kogel (24 шт.).
У цій групі наймасовішим типом стали фургони-рефрижератори. Другі за популярністю тентовані варіанти, третя позиція у самоскидів.
Рейтинг виробників нових напівпричепів очолив Schmitz Cargobull (25 шт.). Друге місце у продукції Wielton (9 шт.), третє дісталося Lecitrailer з підсумком 7 шт.