Changan офіційно вивела на китайський ринок оновлений седан Nevo A07 2026 модельного року, який став доступним за стартовою ціною від 139 900 юанів, що еквівалентно приблизно 19 640 доларів США. Модель пропонується як у повністю електричному виконанні (BEV), так і у версії з подовженим запасом ходу (EREV), і є одним з ключових продуктів марки Nevo, що спеціалізується на випуску електромобілів та входить до складу Changan Automobile. Важливо підкреслити, що Nevo A07 має значну частку в успіхах компанії: лише з січня по липень 2025 року Changan реалізувала 116 710 автомобілів на внутрішньому ринку, з яких 33 318 одиниць, тобто 28,5%, припало саме на цю модель.
Зовнішність Nevo A07 витримана у впізнаваній стилістиці бренду. Седан отримав вузькі передні фари, об'єднані світлодіодною смугою, втоплені у кузов ручки дверей та плавну лінію даху. Основна світлотехніка розміщена у передньому бампері, а активний повітрозабірник у закритому положенні зменшує опір повітря, дозволяючи досягти коефіцієнта аеродинамічного опору 0,22 Cd. Ззаду автомобіль вирізняється невеликим спойлером типу «качиний хвіст», суцільним заднім ліхтарем і спортивними 19-дюймовими п'ятиспицевими колесами. Габарити моделі становлять 4905 x 1910 x 1480 мм при колісній базі 2900 мм, що наближає її до Toyota Camry 2025 року.
Інтер'єр Changan Nevo A07 вирізняється мінімалізмом і технологічністю. Традиційна панель приладів тут відсутня, замість неї використовується проекційний дисплей доповненої реальності. Ричаг перемикання передач розташований за двоспицевим D-подібним кермом. Центральне місце займає 15,4-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, що працює на потужному процесорі Qualcomm Snapdragon 8155. Також передбачені два майданчики для бездротової зарядки смартфонів, велике відділення для речей і пара підстаканників.
Технічна частина також зазнала модернізації. Повністю електрична версія (BEV) комплектується заднім електромотором потужністю 190 кВт (255 к.с.) у парі з акумулятором LFP CALB ємністю 79 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 730 км за циклом CLTC. Для порівняння, попередня модель 2025 року мала кілька варіантів батарей на 56,1, 68,8 та 80 кВт-год із запасом ходу 525-710 км, а також електромотор на 160 кВт.
Версія EREV поєднує електромотор на 200 кВт (268 к.с.) з батареєю CATL ємністю 35,1 кВт-год, якої вистачає на 310 км ходу на електротязі. Додатково у конструкції використано бензиновий двигун об'ємом 1,5 л потужністю 72 кВт (97 к.с.) та паливний бак на 45 л. У підсумку загальний запас ходу сягає вражаючих 1570 км за циклом CLTC, що робить A07 одним із найбільш універсальних рішень у своєму класі.
Вартість топової версії BEV складає 159 900 юанів (близько 22 450 доларів США), при цьому виробник запропонував покупцям спрощену лінійку з чотирьох комплектацій замість десяти, які були доступні торік. Навіть у базовому виконанні автомобіль оснащується електроприводом кришки багажника, панорамним дахом, мультимедійною системою з функцією караоке, круговим оглядом із «прозорим шасі», а також сучасним комплексом систем допомоги водію з адаптивним круїз-контролем.