У Китаї розпочалися офіційні продажі нової генерації седана Sagitar L, створеного спільним підприємством FAW-Volkswagen. Модель, яка є локалізованою та збільшеною версією глобального Volkswagen Jetta, пропонується за ціною від 114 900 юанів, що становить приблизно 15 800 доларів США. Вартість топових комплектацій сягає 131 900 юанів (приблизно 18 200 доларів).
Зовні автомобіль отримав суттєві оновлення. Передня частина вирізняється матричними фарами IQ.Light із функцією автоматичного перемикання режимів та «світлом супроводу додому», новим бампером із чорними декоративними вставками та хромованими елементами. Бічна частина кузова має динамічну плечову лінію, що тягнеться від переднього крила до задніх ліхтарів, завдяки чому силует виглядає більш витягнутим та атлетичним. Сховані механічні дверні ручки підтримують три варіанти відкривання - сенсорний, дистанційний та через ключ-карту - і навіть мають спеціальну функцію «розбивання льоду».
Задня частина Sagitar L вирізняється новою світлотехнікою: автомобіль отримав повністю інтегровану смугу задніх ліхтарів із динамічними покажчиками повороту та підсвіченим логотипом Volkswagen, а також оновлене розташування нумераційної панелі, яка тепер зміщена вниз, у зону бампера. Центральне місце на кришці багажника займає великий напис «SAGITAR L». Прихована вихлопна система зберігає чистоту ліній, а на правому боці багажника розташоване позначення «300TSI», яке свідчить про силовий агрегат.
За габаритами новинка помітно виросла порівняно з попередником. Довжина автомобіля тепер становить 4812 мм, ширина - 1813 мм, висота - 1479 мм (у деяких версіях - 1472 мм), а колісна база дорівнює 2731 мм. Таким чином, Sagitar L пропонує більше внутрішнього простору, хоча база залишилася без змін.
Інтер'єр моделі також повністю оновлений. У салоні з'явилося нове триспицеве кермо, цифрова панель приладів із 10,25-дюймовим екраном та мультимедійна система з 15-дюймовим сенсорним дисплеєм. Для зручності керування під екраном збережено фізичні кнопки. Крім того, автомобіль обладнано проєкційним дисплеєм (W-HUD), а кліматична система має наскрізні горизонтальні повітроводи. Перемикач трансмісії виконаний у вигляді електронного важеля за кермом, що додає інтер'єру сучасності.
Особливістю мультимедійної платформи став чип Qualcomm Snapdragon 8155 із 12 ГБ оперативної пам'яті та подвійною архітектурою Linux + Android. Система підтримує інтелектуальний голосовий помічник, оновлену графіку інтерфейсу, навігацію з урахуванням пробок, розширені онлайн-сервіси, а також повну інтеграцію зі смартфонами. Крім Apple CarPlay та CarLife, у новій версії з'явилася підтримка Huawei HiCar з дротовим і бездротовим підключенням.
Сидіння з ромбовим візерунком забезпечують підвищений комфорт, задній ряд підтримує складання у пропорції 40:60, а для пасажирів передбачені окремі дефлектори кліматичної системи.
У плані технологій безпеки та допомоги водієві Sagitar L отримав комплекс IQ.Pilot 2.0, який включає розширений адаптивний круїз-контроль і напівавтоматичне керування рухом. Крім цього, передбачено систему допомоги при паркуванні IPA, модем із підтримкою 5G, камеру кругового огляду на 360 градусів, а також вбудований відеореєстратор.
Під капотом новинки встановлений модернізований 1,5-літровий бензиновий двигун сімейства Evo2 потужністю 118 кВт (160 к.с.) та крутним моментом 250 Нм. Він працює у парі з 7-ступеневою роботизованою трансмісією з подвійним зчепленням (DSG). Підвіска виконана за класичною для цього класу схемою - передня незалежна МакФерсон та задня багатоважільна.