Оновлений Changan Eado офіційно вийшов на ринок, і виробник одразу зробив ставку на те, щоб максимально посилити його конкурентоспроможність серед доступних седанів. Як підтверджує офіційне повідомлення компанії, модель представлена у трьох комплектаціях із ціновим діапазоном від 87,9 до 99,9 тисяч юанів ($12300 - 14000), але з урахуванням спеціальних знижок та акційних програм вартість стартує від 72,9 тисяч юанів ($10200). Це дозволяє Eado боротися за покупця з найбільш популярними представниками сегменту, зокрема з Nissan Sylphy, Volkswagen Lavida чи Geely Emgrand.
Автомобіль пройшов суттєвий рестайлінг, що відчутно змінив його зовнішність. Передня частина отримала новий безрамковий решітчастий дизайн із точковим малюнком та інтегрованою в єдиний блок світловою смугою, яка з'єднує логотип Changan з денними ходовими вогнями. Передні фари зберегли вузьку форму, але всередині тепер мають вертикальні трисекційні елементи. Бампер також перероблений: нижній повітрозабірник розширений, а бокові трикутні секції стали більш виразними. Змінилося й заднє оформлення - оновлений Eado отримав суцільні задні ліхтарі з інтегрованим логотипом, а також функціональний електричний спойлер з трьома режимами регулювання. Відтепер покупці можуть обирати між трьома кольорами кузова: новим синім відтінком Yicai Blue, сірим Andes Grey та білим Crystal White.
Габарити моделі тепер складають 4785 x 1840 x 1440 мм, а колісна база зросла на 15 мм і досягає 2765 мм, що безпосередньо впливає на простір у салоні. Автомобіль оснащений 18-дюймовими легкосплавними колесами зі щільними спицями, хромованими декоративними елементами на дверях та плавними рельєфними лініями боковин.
В інтер'єрі новий Changan Eado зробив крок уперед у бік сучасних технологій та комфорту. Перед очима водія тепер розташована 10,25-дюймова цифрова панель приладів, а центральну консоль займає 14,6-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи з підтримкою штучного інтелекту DeepSeek. Він інтегрований у фірмову ОС Changan і забезпечує повноцінну голосову взаємодію з водієм та пасажирами. Крім того, передбачено бездротову зарядку для смартфонів, сучасний електронний селектор передач і панель з двома підсклянниками. Салон пропонує кілька стильових рішень, включно з варіантами у чорному, білому та червоно-білому поєднаннях.
Рівень обладнання відповідає сучасним вимогам: передні сидіння мають електрорегулювання, підігрів і вентиляцію, салон оснащено атмосферним підсвічуванням з можливістю вибору з 256 кольорів, а за якість звуку відповідає система з вісьмома динаміками. Панорамний дах, що відкривається, ще більше підсилює відчуття простору.
Особливу увагу виробник приділив безпеці та системам допомоги водієві. У різних комплектаціях Eado оснащується адаптивним круїз-контролем, системою утримання в смузі, моніторингом сліпих зон, попередженням про виїзд за межі смуги, функцією автоматичного паркування та асистентом при русі заднім ходом.
Під капотом оновленого седана наразі працює 1,5-літровий турбований бензиновий двигун потужністю 141 кВт (192 к.с.) та крутним моментом 310 Нм, що працює у парі з 7-ступеневою роботизованою трансмісією з двома зчепленнями. Така комбінація дозволяє моделі розганятися від 0 до 100 км/год приблизно за 8 секунд. Водночас компанія підтвердила, що у майбутньому до лінійки приєднається і підзарядний гібрид, що зробить Eado більш привабливим для тих, хто розглядає екологічніші рішення.