Нову Skoda Fabia помітили на тестах

21:01 06.09.2025
Нову Skoda Fabia помітили на тестах

На Нюрбургринзі журналісти помітили два прототипи оновленої Skoda Fabia, що викликало чимало розмов про можливу появу не лише стандартного рестайлінгу, а й більш спортивної версії цієї моделі. На перший погляд обидва екземпляри виглядали досить звично, проте при детальнішому розгляді виявилися важливі відмінності.

Один із тестових автомобілів отримав чорний передній спліттер і видовжений задній спойлер у тому ж чорному кольорі. Інший прототип був позбавлений аеродинамічних елементів, зате виділявся червоними гальмівними супортами на задній осі - деталлю, яка сьогодні взагалі відсутня у серійних версіях. Обидві машини стояли на 18-дюймових п'ятиспицевих колесах, які зараз пропонуються у виконанні Monte Carlo.

Четверте покоління Skoda Fabia дебютувало у 2021 році, і нині настав час для запланованого оновлення у середині життєвого циклу. За попередніми прогнозами, рестайлінг включатиме зміну бамперів, модернізовану світлотехніку та інші оновлення дизайну, які поки що можуть бути приховані під камуфляжем. Презентація оновленої версії очікується вже наступного року, а разом із нею Skoda може представити й спортивніший варіант.

Сьогоднішня лінійка Fabia обмежується максимум 1,5-літровим турбомотором на 150 к.с., який встановлюється на найпотужніші версії. Виконання Monte Carlo відрізняється чорними декоративними вставками, оригінальними колісними дисками та більш вишуканим інтер'єром, проте відчутного приросту динаміки воно не дає. Минулого року Skoda випустила спеціальну серію Fabia Rally2 для іспанського ринку - лише 100 примірників. Вона отримала форсований двигун 1.5 TSI, доопрацьований ательє ABT, з віддачею у 190 к.с., занижену підвіску, унікальні 17-дюймові диски OZ Racing та окремі аеродинамічні елементи. Крім того, автомобіль був пофарбований у яскравий відтінок Mamba Green, який традиційно використовують RS-моделі бренду.

Попри технічну близькість із Volkswagen Polo, Fabia ніколи не отримувала 2,0-літровий мотор від Polo GTI, який у спецверсії Edition 25 розвиває понад 200 к.с. Якщо ж чеський бренд таки вирішить випустити повноцінну спортивну Fabia, логічно очікувати посилений двигун, жорсткіше налаштоване шасі й агресивніший зовнішній вигляд, що дозволило б хетчбеку претендувати на емблему vRS/RS.

Втім, тенденції сучасного ринку грають проти радикальних рішень. Попит на субкомпактні хот-хетчі поступово зменшується, і виробники дедалі частіше схиляються до створення «теплих» варіантів із помірним підсиленням характеристик. Це означає, що Skoda може обрати компроміс і представити не повноцінний хот-хетч, а радше проміжне рішення з більш емоційним дизайном і трохи кращою динамікою. Повноцінні ж RS-моделі, ймовірно, залишать для майбутніх електричних проєктів компанії, які, за логікою розвитку бренду, мають стати носіями спортивної ДНК Skoda у нову епоху.


Источник: Carscoops
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024