Попит на новітній автомобіль Huawei Aito M7 виявився захмарним

17:23 06.09.2025
Попит на новітній автомобіль Huawei Aito M7 виявився захмарним

Huawei та Seres оголосили про справжній прорив на китайському автомобільному ринку: оновлений середньорозмірний кросовер Aito M7 встановив рекорд попередніх замовлень. За офіційними даними, вже за десять хвилин після відкриття продажів модель отримала 20 тисяч бронювань, через годину ця цифра перевищила 100 тисяч, а протягом шести годин попит зріс до 130 тисяч замовлень. За першу ж добу після старту продажів кількість попередніх заявок досягла 150 тисяч, що стало абсолютним рекордом для бренду Aito і одним із найгучніших успіхів на внутрішньому ринку Китаю у 2025 році.

Новий Aito M7 позиціонується як сучасний технологічний SUV із довжиною 5080 мм, шириною 1999 мм, висотою 1780 мм і колісною базою 3030 мм. Автомобіль доступний у шести відтінках кузова, серед яких Island Blue, Warm Cloud White, Makino Green, Coral Red, Interstellar Blue та Gilded Black.

Виробник особливу увагу приділив комфорту: водійське крісло отримало функцію «нульової гравітації», пасажирське сидіння оздоблене шкірою наппа і має можливість відкидатися під кутом до 97°, а для пасажирів заднього ряду передбачено 17,3-дюймовий розважальний екран на стелі салону. Центральний дисплей у передній частині салону став найбільшим в екосистемі HarmonyOS і відповідає за управління всіма ключовими функціями.

Технічна начинка також зазнала значних змін. Автомобіль працює на HarmonyOS 4 та новітній системі автономного водіння Huawei ADS 3.3, яка не потребує використання HD-карт. Для топових версій доступна вдосконалена система Qiankun ADS 4, яка забезпечує ще більш високий рівень автоматизації та підтримує міську навігацію NCA.

Для окремих модифікацій передбачена пневматична двокамерна підвіска, 800-вольтовий електромотор Huawei «сім-в-одному» та великий запас ходу. Так, електрична версія Aito M7 у комплектації Max з п'ятьма сидіннями та збільшеним запасом ходу здатна долати до 710 км за циклом CLTC, а повноприводні варіанти забезпечують до 660 км пробігу. Гібридні версії з системою подовженого ходу пропонують унікальний показник - до 1625 км сумарного запасу ходу, зокрема до 315 км на чистій електриці.

Ще одним важливим доповненням є холодильник об'ємом 7,3 літра, інтегрований у салон, а також AR-HUD від Huawei з проекцією розширеної реальності у версіях Ultra. Водночас виробник підтвердив, що проекційні фари в оновленому поколінні відсутні навіть як опція.

Попередня ціна на модель стартує з 288 тисяч юанів (приблизно 39,5 тисяч доларів США) за п'ятимісну версію з гібридною силовою установкою у виконанні Pro+. Електричні модифікації в базових версіях коштуватимуть від 328 тисяч юанів (приблизно 45 тисяч доларів), тоді як топові комплектації Ultra оцінені у 368-388 тисяч юанів, що відповідає приблизно 51-54 тисячам доларів США.

Жива презентація нового Aito M7 запланована на 23 вересня у Шеньчжені, де компанія продемонструє спеціальну версію Happiness Flagship. Вона отримає вдосконалену систему технічного зору Qiankun з лазерним скануванням та функціями міської навігації. Це має стати кульмінацією для бренду, який за підтримки Huawei стрімко набирає популярність на внутрішньому ринку, кидаючи виклик провідним китайським і міжнародним виробникам електрокарів.


Источник: ITHome
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024